Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 står alt bra til? Har ikke sett deg her på en del dager..
metaMORfose Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Takk for at du savnet meg )) Alt er bra, er bare dagene som flyr så fort. Vi har hatt gjester, og så er jeg jo mye trett. Dermed ble Bam nedprioritert. I dag har jeg kjøpt meg en sånn liten nettsurf-pc. Hendig sak, og ganske morsomt! Så har jeg vært og hentet pakke på posten, mammatøy. Kjøpte dette: http://www.sonovaso.com/product-info.php?pid99.html http://www.sonovaso.com/product-info.php?pid103.html (i rød) http://www.sonovaso.com/product-info.php?pid110.html Og så kjøpte jeg en bukse, som jeg nå ikke fant igjen på sonovas side.
metaMORfose Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Da oppdaterer jeg igjen..... ) Denne gangen har jeg hatt et lite opphold på sykehuset. Alt er bra nå, men jeg fikk plutselig antydning til blodpropp, og dermed bar det strake veien inn på sykehuset (fordi jeg er et "spesielt tilfelle"). Det utartet seg ikke, og alle verdier er nå bra. Må allikevel ta sprøyter ut svangerskapet (en måned). Tar morgen og kveld, stikker meg selv nå. Går så fint! Hadde akkurat vært til kontroll hos jordmor og spesialist, og de sa at alt er bra. Så fikk jeg smerter, og det bar rett inn. Det var rapport fra meg. Som sagt er alt bra nå! Teller seriøst ned nå altså. Magen begynner å bli tung, stor og upraktisk. Men det er ganske deilig å få hjelp av mannen min til å barbere legger osv )) Jeg rekker jo ikk ned på samme måte lenger... hihihi
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 Hei kjekt med oppdatering:) Selv om du hadde vært syk da, godt å lese at alt står bra til nå!! Ikke så lenge igjen nå.. 4 uker til termin, så da blir det vel ca maks 6 uker til du kan gå om du går overtid.. Men får jo håpe den kommer rund termin. Kjedelig å gå slik på overtid. Er det Klexane du tar. Greit du kan stikke deg sevl så du slipper å komme deg ett sted de gjør det. Eller får hjemme sykepleien på besøk..
metaMORfose Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg er i god form, og strengt tatt ikke syk. Tar Klexane, det stemmer. Går veldig fint å stikke seg selv, overraskende. Merker det omtrent ikke. Vondere når babyen gnager på ribbena. )) Når jeg leste at du skrev 4 uker, max 6, så skvatt jeg her jeg satt. Jeg har jo tenkt tanken, men når jeg så det her skvatt jeg. Gleder meg til svangerskapet er over, skal jeg være helt ærlig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Ja alltid tungt på slutten, og jeg er en sånn utålmodig person av meg at jeg da er så nysgjerrig på hvem som ligger inni der... Og er liksom ikke mer å finne på, så kan like godt komme ut å hilse på verden..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Fint du er positiv Skjønner godt at du gleder deg til barnet kommer - den ulitmate utløsning
blond Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Det var bra at du oppdaget at det kunne være blodpropp så du kan forebygge det. Er jo viktig å være i bevegelse hver dag, det forebygger også. Det går mot lysere tider og brått har du baby i armene. Har du fire uker til termin er det bare ei uke til ungen er fullboren og fødselen kan sette igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå