Gå til innhold

Når sluttet ungen din med dagsoving? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da han var 1 1/2 år...... håper Veslemor sover litt lengre....

Skrevet

oi, det var tidlig ja :-o

Skrevet

Eldste 3 år og litt tror jeg?

Nr to 2,5 år.

Skrevet

Da hun var 2 1/2 ca, men har faktisk begynt på igjen nå, 3 år og 2 mnd...sover ofte en times tid på dagtid, har blitt så trøtt i det siste visst ;)

Skrevet

Ok, store forskjeller :) Jeg funderer på når poden ikke trenger vogna si mere, men det kan jeg tydligvis ikke planlegge :-D

Skrevet

Mi bruker ikke vogn lengre hun da, i bhg sover hun av og til inne på en madrass, og av og til ute i en bhg-vogn.

Hjemme slapper hun av på sofaen eller i senga si...vogn sluttet vi med da hun var ca 2 1/2 :)

Skrevet

Aha :-D

Men om dere ikke er hjemme da, sånn som til sommeren når det er litt farting og turer og sånt?

Skrevet

storebror slutta når han var 18 mnd... mens lillebror sover enda opptil 2 timer og er nesten 2 år..... satser på at det forstetter ihvertfall til sommeren...

Skrevet

Til sommeren regner jeg med at hun ikke sover på dagtid mer, og om hun gjør det får hun sove når det passer ;)

Vi tar det som det kommer, er vi ute med bil kan hun jo slukne et ti-minutt mens vi er i farta f.eks...eller tenket du på vognbruk generelt? Nå har lillebror fått vogna hennes, så vi har et søskenbrett som hun kan stå på når hun blir lei av å gå! (og det blir hun ganske fort :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...