Gå til innhold

Har drømt om den lille i magen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte eg fekk ein nydelig liten gutt.. Han var så fin at eg ville ikkje våkne igjen... Håper sånn det stemmer...

Da eg gjekk gravid med jenta mi så drømte eg om ei stor jente og eg fikk ei stor jente... Håper sånn drømmen min har rett denne gangen også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drømt en del ja:-D Har drømt mye i det siste om at fødselen starter aaaaalt for tidlig, så håper ikke at jeg er sanndrømt!!!! Men jeg drømte jo om at jeg fikk en gutt hele tida før da, og jeg får ei jente, så er nok ikke så mye sannhet i disse drømmene mine:)

Skrevet

Jeg drømte også at jeg fikk en liten gutt:) Spennende, skal på ul 15.04, håper vi får se hva det blir. Om jeg er sanndrømt eller ikke:)

Skrevet

Håper ikke jeg er sanndrømt da...har drømt mange ganger nå at det er 2 i magen, jeg drømmer at jeg er på ul og at de sier her er værtfall en gutt i magen, men den andre ligger sånn at vi ser ikke hva det er...hehe panikken tar meg, men drømmer sikkert dette bare forde alle rundt meg sier at de tror det er 2 i magen min....er blitt såååå stor sier de....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...