2prinsesserogbim Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Drømte eg fekk ein nydelig liten gutt.. Han var så fin at eg ville ikkje våkne igjen... Håper sånn det stemmer... Da eg gjekk gravid med jenta mi så drømte eg om ei stor jente og eg fikk ei stor jente... Håper sånn drømmen min har rett denne gangen også...
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har drømt en del ja:-D Har drømt mye i det siste om at fødselen starter aaaaalt for tidlig, så håper ikke at jeg er sanndrømt!!!! Men jeg drømte jo om at jeg fikk en gutt hele tida før da, og jeg får ei jente, så er nok ikke så mye sannhet i disse drømmene mine:)
☆chiquita☆ Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Jeg drømte også at jeg fikk en liten gutt:) Spennende, skal på ul 15.04, håper vi får se hva det blir. Om jeg er sanndrømt eller ikke:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Håper ikke jeg er sanndrømt da...har drømt mange ganger nå at det er 2 i magen, jeg drømmer at jeg er på ul og at de sier her er værtfall en gutt i magen, men den andre ligger sånn at vi ser ikke hva det er...hehe panikken tar meg, men drømmer sikkert dette bare forde alle rundt meg sier at de tror det er 2 i magen min....er blitt såååå stor sier de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå