Gå til innhold

Er jeg hormonell og paranoid nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at mannen min har vært borte noen dager med jobb. Kom tilbake fredag, bakfull og trøtt. Normalt når han er bakfull og har vært borte noen dager, er han sprengkåt når han kommer hjem. Denne gangen har han ikke lagt hånd på meg på hele helgen. Dette er veldig unormal til oss å være, nå har vi ikke hatt sex siden mandag. Fredagen tenkte jeg ikke så mye over det, lørdagen hadde han allerede lagt seg med rygget mot meg når jeg kom inn på soverommet og i går orket han ikke sex fordi han var så støl etter treningen på lørdag! Han har derimot vært veldig oppmerksom, skrytt over meg ( jeg er så snild, tålmodig, verdens beste dame, han er så stolt av meg osv.). Det er ikke uvanlig at han sier slike ting, men det har kanskje vært veldig mye denne helgen ( dårlig samvittighet?). Hva tror dere jenter, har mannen min gjort noe veldig dumt på kurs, eller er det jeg som lager til tilng i mitt eget hode??

Er veldig engstelig! Har ikke sovet på hele natten, bare slengt meg fra side til side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok blitt rimelig mistenksom ja !

Du kjenner jo mannen din best, men ting du beskriver minner meg veldig om en dårlig samvittighet ! Desverre...

Skrevet

Det er veldig merkelig, men klarer ikke helt å se for meg at han kan gjennomføre noe slikt heller. Det er nesten helt uvirkelig! Men det er jo andre som opplever dette hver dag, man skal jo ikke være naiv heller. Aner ikke hvordan jeg skal konfrontere han heller, har jo ikke noe "bevis". Får vel bare spørre rett ut.

Andre meninger?

HI

Skrevet

Jeg hadde nok også blitt mistenksom, tror jeg. Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å spørre han rett ut, og begrunne spørsmålet med hans underlige oppførsel.

Det er kanskje bedre å ta en konfrontasjon med han og bli ferdig med det, ennå gå rundt å bekymre seg i stillhet.

Skrevet

Jeg hadde spurt ham rett ut ja.Latet som om jeg "visste noe" slik at han ikke kunne lurt seg unna. Du kan feks spørre om det er noe han vil fortelle deg..Når det er sagt,så trenger han jo selvfølgelig ikke å ha vært utro. Alle opplever å miste sexlysten over perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...