Gå til innhold

Noen som har hatt barn med lungebetennelse her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har hatt pluss/ minus 39 i temp. siden i går morges. Er skikkelig slapp, bare ligger på sofaen eller i senga og halvsover. Han hoster ikke noe særlig, bare bittelitt, og er bare litt snørrete.

Men han puster så fort, akkurat som om han er andpusten... Leste et sted at dette kunne være symptom på lungebetennelse...?? Også sier han at han har vondt i magen og knærne....

Har aldri sett han så tufs, jeg. Han er nesten 5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa vår hadde lungebetennelse når hun var 15 mnd - uten hoste i det hele tatt. Det var crp prøven som "avslørte" det. Hun hadde høy feber, pustet fort og dårlig allmentilstand.

Hadde jeg vært deg, ville jeg absolutt tatt en tur til legen. Og crp er absolutt å anbefale hvis de skulle la deg velge. :-)

God bedring til gutten din! :-)

Skrevet

Sånn er jenta mi på 6,5 år nå,Litt feber,men hun hoster veldig.

Puster fort og er slapp..

Hun får vondt under puppene når hun hoster sier hun.

Skal ringe legen i dag jeg oxo.

God bedring til gutten din.

Skrevet

Mine to yngste har hatt lungebetennelse, midterste har hatt mangen, han har astma og når vi bodde i rogaland hadde han 4 lungebetennelser på 6 mndr. Mine har hatt skjult lungebetennelse, de har hatt feber, pustet fort og vært veldig slappe. Ikke hostet noe særlig, legene har ikke hørt noe på lungene deres når han har lyttet på dem, men de har hatt ganske høy crp, så det er legen har sett det på. Ville tatt en telefon til legen. Si til legen at dere vil ta crp, selv om han/hun ikke hører noe på lungene.

God bedring til dere ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...