Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært forkjølet siden jeg var liten tror jeg. Er det skikkelig ille å være forkjølet når man er voksen, eller er det gubben her som overdriver noe vanvittig!?? Jentungen er også forkjølet, men hun klager ikke.

Syke mannfolk er slitsomme å ha rundt seg......*stønn*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, han overdriver nokk, ja!! men det er ikke god å være forkjøla, altså! man er tett og snørrete og det er vondt å svelge, har man feber itillegg føles det helt grusomt ut, men det finnes jo midler! paracet og svarthyll pelier å gjøre susen, og ingen grunn til å syte om det!

Skrevet

Han har ikke feber engang!! Syns han syter litt ja, hehe... ;o)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg er konstant forkjøla om vinteren, har et elendig immunforsvar... Har sikkert hatt 4-5 runder med diverse dritt i vinter... Er forkjøla for øyeblikket, og overlever helt fint. Tett i nesa, vondt i halsen og hoster som en gammel mann, men allmenntilstanden er helt grei. Blir som regel ikke helt slått ut av forkjølelse, da må det bihulebetennelse/halsbetennelse/influensa til=)

Men klart, man kan jo være dårlig... Men spysyken er mye verre, hehe=)

Skrevet

Han hoster ikke engang, er bare snørrete! Tenk å bli så syk bare fordi man er snørrete! Skikkelig manneforkjølelse han har fått ja. ;o/

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, gi han en nesespray og si han må slutte å syte...=P Den med menthol funker veldig bra, åpner helt opp med en gang og varer i timesvis=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...