Gå til innhold

Er dere flinke å ta bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke så flinke, men jeg har lovt meg selv at jeg/vi skal bli flinkere. Synes det er så gøy å se på bilder fra alle mulige situasjoner, jeg var kjempeflink å ta bilder da jeg gikk på barne og ungdomsskolen, og det er jeg veldig glad for i dag, har masse minner fra den tiden, i motsetning til andre som ikke har det, var i allefall bare jeg som pleide å ta bilder da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tar en hel del bilder av barna, spesielt når vi er ute, har besøk eller ander sånne ting. Det er veldig gøy å se fra måned til måned forandringer..De blir så fort store.. :)

Skrevet

ja, jeg er flink til å ta bilder av barna:-) har nok flere bilder av storebror enn lillesøster, men det skal vi bli blinkere til å ta bilder og FILM av veslemor:-) og jeg var kjempe flink til å ta bilder da jeg var yngre oxo, da jeg gikk på barneskolen, ungdomskolen, videregående og høgskolen:-) så jeg har MASSE bilder.

Skrevet

Jeg elsker bilder. Liker jo egentlig veldig godt digitalt kamera sånn at en kan ta mange bilder og lagre på data, og bare framkalle det som er best. Men problemet her ble at vi ikke framkaller lenger. Og det savner jeg veldig. Har også tatt alt for lite film og bilder av de to yngste.

Så det er mitt mål med denne permisjonen og komme til bunns i å framkalle alle bilder og lage album til alle tre barna.

Har nå gått hjemme 5 mnd og enda ikke kommet igang. Så trenger kanskje ett puff bak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...