Reveenka Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Varm sol, blå himmel og følelse av VÅR!!! c",) Har begyt på prosjekt "spa frem veradae..." - er vel godt over 1m med taksø og is som skal vekk før jeg ka sitte i solvegge på de veradae. Me først e tur til Liertoppe og IKEA på Slepede - oe som ka møte opp for e kaffekopp på så kort varsel, mo tro?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Det er nydelig med våren:-) Vi brukte siste uke til å lete frem terrassene igjen og nå er det kun små spor av vinteren der:-) Skal en tur til Drøbak i dag jeg, men tar gjerne en tur eller et møte snart:-)
Gjest Lilac3 Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Hei, hei - har du mista n`ene dine?? Er ganske ny her inne jeg. Enslig mor som er 41 og har en liten pode på 2 : ) Det er SÅ DEILIG med vår!! Bort med all denne snøen, nå vil vi ha bare fortauer og gater! Mildvær og solskinn, mmm deilig..
Gummelillan Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Når skal du på IKEA da? Skulle vært en tur selv, jeg, men sliter med det der med god tid da. Som jeg sa til min kjære at jeg vurderer snart en feriedag bare for å få skikk på huset og spadd frem vårfølelsen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå