Gå til innhold

Bomtur til Ahus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ei laaaaaang natt uten noe søvn med regelmessige rier som varte i 1 min med 4 min mellomrom, ringte vi til Ahus og vi fikk komme inn til en sjekk. Men det viste seg bare å være vonde modningsrier. Jeg har 1 cm åpning så kan gå lenge før jeg føder. Skikkelig kjedelig beskjed:(

Lurer på hvordan de neste dagene og nettene blir når jeg går og har så vondt.. Blæh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, kjipt!

Men, det trenger ikke nødvendigvis gå så lang tid altså.

Vet om et par som har fått beskjed om det samme som deg, for så har født samme dagen ;)

Skrevet

Uff, så utrolig kipt! Synes det er utrolig frustrerende med de småtteriene (ha ha) jeg har nå. Det føles jo virkelig helt meninsløst når det føles som om det ikke blir noe futt over sakene!

Men når skal du komme inn da? 4 minutter mellom er jo innenfor rammen da, virkelig!

Skrevet

Kjente jeg ble irritert på hu som sjekket meg for hu syns ikke riene kom regelmessig nok. "Hva er regelmessig da liksom?" hadde jeg lyst til å skrike til hu. Riene får jo ikke kommet på sekundet heller. Og det er jo mange som ikke får regelmessige rier i det hele tatt. Har hatt vondt siden 23.30 i går kveld med 10 min mellom hver rie, så 7, 6, 5 og så 4, det var da vi ringte og prata med de. Da hadde jeg hatt 4 min mellom hver godt over en time.

Også sa hu før vi dro derfra at vi må ringe flere ganger før vi bare dukker opp pga de må vite hvem som kommer. Men over telefonen fikk vi bare beskjed om å komme når riene varte i 1 min hver gang.. ååååh, kjenner jeg er lei av Ahus nå.

Skrevet

Høh... skal til Ahus selv (gudene vet, kanskje vi treffes om disse maseriene mine får no' fart på seg!), og har da ingen planer om å ringe å si at jeg har maserier med 10 minutters mellomrom! Jeg spurte til og med om jeg skulle ringe på forhånd for å sjekke om jeg kunne komme/om de hadde kapasitet, men det virket det ikke som om de brydde seg nevneverdig om. Kommer sikkert an på hvem man snakker med. Trøsten er at hun jordmora som du hadde nå antakelig har gått av vakt neste gang du kommer ;-)

Skrevet

Off ja, håper hu ikke er der da altså.. Orker ikke hu igjen! Hu i telefonen virka kjempegrei men hun som sjekket meg var håpløs. Hun mumlet hele tiden og var skikkelig fjern egentlig. Sa det kom til å ta kjempelang tid før jeg føder og at jeg må ringe så jeg kan bli veiledet og helst ringe flere ganger i stedet for å komme nedover. Rar dame. Skulle tro det var greit å komme inn til en sjekk når man har så vondt. Men men.. Blir ikke noe mer Ahus på meg nå før det kommer et kjempe-plask eller rier hvor jeg kan bøye stål med hendene.. hehe

Skrevet

*lol* Uff ja... Rart det skal være så stor forskjell på folk som jobber på samme sted altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...