Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg opplevd dette også. Ble utrolig mistenksom på om det var i gang i går kveld. Har hatt et par kvelder med økende kynnere, men i går var det reale tak i rygg og livmora. Kom hvert 10. minutt. Siden jeg har lært meg å være pessimist, så var jeg ikke helt overbevist og hadde ikke så lyst til å gå å legge meg fordi jeg var redd det skulle dabbe av. Søvn trenger man jo uansett, og siden jeg er over termin med 3 dager så er det uansett ikke lenge til han kommer. Det dabbet av i det øyeblikk jeg la hodet på puta! Fasan så irriterende! Greit nok at det ble stille, men fikk jeg sove? NEIDA! Urolige bein slo inn og Junior bestemte seg for å ta en turnerunde. Flott!

Våknet hver time av maserier, så helt dødt har det jo faktisk ikke blitt. Tar seg forhåpentligvis opp igjen nå som jeg er våken og oppe og går igjen.

Regner med at dette kan pågå en god stund, men jeg håper virkelig ikke at jeg trenger å gå slik i mange dager. Er jo ikke akkurat behagelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt - har sånne kvelder for tida, men alt gir seg for meg når jeg legger meg. Og da skal det danses salsa med alle de tolv føttene som er inni magen... (Er bare to, altså, men kjennes så uendelig mange flere ut!)

Jeg har tre dager igjen til termin, men førstemann kom noen dager før, så jeg er klar som et egg!

Føler med deg, og håper du snart kommer skikkelig igang!

Lykke til:-D

Skrevet

Skal vedde på at han kommer i morgen... ;-)

Skrevet

Stakkars barn! *humrehumre*

Er forøvrig noen som har bursdag i dag også, så det beste er vel egentlig om han kommer på onsdag. Da får han antakelig sin egen bursdag. Med mindre jeg har glemt noen. Mars er jo rimelig full blitt!

Skrevet

Kjenner følelsen, har masse "på gang" på kvelden og alt blir stille når jeg skal sove, bortsett fra småen som må teste grenser der inne.....

og ja, mars er fullt! ikke lett å ikke finne en dag som er ledig! he-he!

Skrevet

Jeg hadde jo også noen kvelder/ netter med noe på gang, også stoppet det igjen. Fordelen med det er jo at det som regel gir god modning, og det er jo en fordel med tanke på fødselen.

Jeg tror til slutt bare kynnerne mine gikk over til rier. hadde veldig mye kynnere de siste dagene, bare jeg kom borti magen var den steinhard, men ikke noe særlig vondt, de bare tok litt nederst i magen.. og forskjellen riene og kynnerne var egentlig at riene liksom startet nederst i magen og bygget seg opp,, ble hardere og hardere i magen.

lykke til dersom det ikke allerede har skjedd noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...