Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Mandag 23. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dagar igjen!! Går veldig bra, men begynde å bli litt utolmodige her..;)

Skrevet

20 dager igjen og fødeklar :) Snart mor til to - jeg føler med deg, akkurat sånn har jeg det også for tiden. Hold ut:)

Skrevet

37 dager igjen - i kjempe form.

Det blir likevel stadig vanskligere å ta en urinprøve. Tips?

Skrevet

5 dager til ULtermin....

Skrevet

5 dager igjen.. begynte å blø litt i dag, så tror kanskje at noe har begynt å skje =)=)=) Håper og håper..

Skrevet

10 dager igjen her:)

Skrevet

11 dager,huff blir jo smågal av å gå hjemme,når alt er klart og ikke er i mitt livs form:( Uendelige lange dager å vente på lillegutt!!!

Skrevet

27 dager igjen.... og rimelig klar for at det skal skje noe snart! vel, skal bare jobbe de tre dagene igjen til permisjonen starter først.....

Skrevet

32 dager igjen! nå er nesten alt klart til prinssesen kan komme:)

Skrevet

Bare for å sette ting litt i perspektiv, og minne dere på at det kunne vært "verre", så har jeg 94 dager igjen i dag... ;o) Lykke til :o)

Skrevet

for en stund siden var jeg jo lykkelig når det feks bare ar 50 dager igjen, og sytes tiden gikk så fort!!:)

nå som det er 5 dager igjen til termin går dagene så sakte og jeg synes 5 HELE DAGER er bare sååå LENGE!!! hehe, men kan jo skje nårr som helst så får bare vente i spenning:)

Skrevet

10 dager igjen

formen e heilt for j..... GLEDER MEG SÅNN TIL Å BLI FERDIG !!!!!!

Skrevet

34

Skrevet

22 dager igjen!!:)

Skrevet

37 dager igjen. Tida går fortsatt fort, men ikke like fort som for noen uker siden... Begynner å bli klar for å bli ferdig nå ja.... Sikkert fordi vondtene nedover mot symfysen begynner å komme... :(

Skrevet

38 dager til ul termin..23 dager til menstermin!

Skrevet

45 dager igjen!

Bekkensmerter i skambenet og nedover der. Mye vondter i magen i form av strekk fordi jeg glemmer meg og bøyer med ned og reiser meg opp for fort! :-P

Skrevet

47 dager igjen, og formen er finfin:-)

Skrevet

31 dager=) syns dagene går utrolig sakte. bekkenløsning så d holder, Gleder meg til å bli ferdig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...