-MtG- Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 eller hva han nå heter, på barne-tv, plutselig begynt å gå med turban?
-MtG- Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Hihi, tenkte det samme:) Men er det muslimer som har sånn altså? Var ikke sikker på det.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 er det ikke faste eller noe nå da? eller er jeg helt på bærtur? Jeg har tenkt at det sikkert kommer av noe sånt...
-MtG- Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 Aha! Kanskje det er noe sånt? Håpen noen har peiling på dette. Ble så nysgjerrig når han plutselig har begynt meddet:)
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Er det ikke sikher som går med turban da? De er ikke muslimer, men en annen relgion. Og de kommer vel fra India..og er en relgion innen hinduismen.
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Turban har lite med islam å gjøre men enkelte folkegrupper, som er muslimer, bruker turban, men for det meste er det div hinuistiske retninger og sikher tror jeg som går med turban. Og han gjør det sikkert for å terge hijabfanatikerne i begge leire ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Sikher går med turban. Det er en helt egen religion, ikke noe innen hinduismen. Kan hende han syns det bare er stilig også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå