Gå til innhold

Planlagt keisersnitt om 2 dager - veldig forkjølet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noen fare for at de vil utsette det av den grunn vel???

Er godt forkjølet, vondt i halsen, hoster... ikke ideelt så klart, men har i alle fall ikke feber.

Andre som har vært forkjølet ved planlagt keisersnitt? Utsatt eller gjennomført etter planen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar sikkert Ks selv om du er forkjølet, men hvis du hoster veldig ville jeg bedt om åfå utsette det noen dager. IKKE godt å hoste etter et ks:)

Skrevet

Er heldigvis ikke typisk "hoste-forkjølet" med kløe i halsen - men det skrangler godt i brystet om jeg skulle finne på å hoste. (Løst slim...) Kan tenke meg at hoste med operasjonssår ikke er noe stas, men jeg er SÅ innstilt på at nå er det tid for å treffe mageboeren...

Tar ellers i mot alle kjerringråd for å bli kvitt forkjølelelsen FORT!!!

Skrevet

huff, ikke meningen å le, men skulle likt å se dem utsette ett ks i noen uker pga ks;) (man utsetter jo gjerne planlagte operasjoner pga forskjøelse)

Men uansett, du har 2 dager på deg å bli frisk, hvil deg masse, drikk varm te og få i deg masse c-vitamin. Unngå trekk og ikke bli kald på føttene dine. Du blir sikkert frisk nok, du blir jo vurdert av en anestesilege når du kommer til sykehuset. :)

Skrevet

Skjønner godt at du er utålmodig:) Tida er sååå lang de siste dagene/ukene.

Har dessverre ingen råd forå bli frisk.

Skrevet

Er du forkjølet får du nok ikke narkose iallefall, men det er vel heller ikke planen.

MEN det er HELT JÆVLIG å hoste like etter operasjonen (ja overdriver litt, men ikke godt iallefall).

Skrevet

Kjøp hvitløk og ingefærrot. Rasp dette og kok deg sterk te på det. Drikk mye. Sov og dropp paraceten kanskje?

Skrevet

Skal ikke ha narkose, men epidural...

Skrevet

Ville ringt føden å hørt jeg..På meg funket ikke epidural,så da ble det narkose.Og er du forkjølet/hoste,får du ikke narkose utenom i "nødstilfeller" da.

Og JAAAAAAA,d ER HELT JÆVLIG å hoste etter KS.Men lag deg en "hosteball" av håndklær ol.

Lykke til ivertfall:-)

Skrevet

hei

er i akkurat samme situasjon skal ha ks i morgen og er så snørrete så det holder, men jeg har nå godt med denne forkjølesen i 2 uker, hoster ikke men har begynt å nyse, jeg er veldig opp og ned i formen og må bare satse på å være bra til i morgen.....

sover masse og har fått lov til å bruke rinox nesespray....

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...