@nneliten Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Ikke noen fare for at de vil utsette det av den grunn vel??? Er godt forkjølet, vondt i halsen, hoster... ikke ideelt så klart, men har i alle fall ikke feber. Andre som har vært forkjølet ved planlagt keisersnitt? Utsatt eller gjennomført etter planen?
-MtG- Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 De tar sikkert Ks selv om du er forkjølet, men hvis du hoster veldig ville jeg bedt om åfå utsette det noen dager. IKKE godt å hoste etter et ks:)
@nneliten Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Er heldigvis ikke typisk "hoste-forkjølet" med kløe i halsen - men det skrangler godt i brystet om jeg skulle finne på å hoste. (Løst slim...) Kan tenke meg at hoste med operasjonssår ikke er noe stas, men jeg er SÅ innstilt på at nå er det tid for å treffe mageboeren... Tar ellers i mot alle kjerringråd for å bli kvitt forkjølelelsen FORT!!!
NormaJean Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 huff, ikke meningen å le, men skulle likt å se dem utsette ett ks i noen uker pga ks;) (man utsetter jo gjerne planlagte operasjoner pga forskjøelse) Men uansett, du har 2 dager på deg å bli frisk, hvil deg masse, drikk varm te og få i deg masse c-vitamin. Unngå trekk og ikke bli kald på føttene dine. Du blir sikkert frisk nok, du blir jo vurdert av en anestesilege når du kommer til sykehuset.
-MtG- Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Skjønner godt at du er utålmodig:) Tida er sååå lang de siste dagene/ukene. Har dessverre ingen råd forå bli frisk.
gerd Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Er du forkjølet får du nok ikke narkose iallefall, men det er vel heller ikke planen. MEN det er HELT JÆVLIG å hoste like etter operasjonen (ja overdriver litt, men ikke godt iallefall).
gerd Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Kjøp hvitløk og ingefærrot. Rasp dette og kok deg sterk te på det. Drikk mye. Sov og dropp paraceten kanskje?
@nneliten Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2009 Skal ikke ha narkose, men epidural...
Pittamitta Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Ville ringt føden å hørt jeg..På meg funket ikke epidural,så da ble det narkose.Og er du forkjølet/hoste,får du ikke narkose utenom i "nødstilfeller" da. Og JAAAAAAA,d ER HELT JÆVLIG å hoste etter KS.Men lag deg en "hosteball" av håndklær ol. Lykke til ivertfall:-)
hehs Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 hei er i akkurat samme situasjon skal ha ks i morgen og er så snørrete så det holder, men jeg har nå godt med denne forkjølesen i 2 uker, hoster ikke men har begynt å nyse, jeg er veldig opp og ned i formen og må bare satse på å være bra til i morgen..... sover masse og har fått lov til å bruke rinox nesespray.... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå