elodie Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei Haaper noen her inne vil svare meg paa dette? Er det noen/flere her inne som fikk postitiv test senere enn vanlig? Det staar paa pakningen at du kan teste positivt opp til 4 dager foer IKM. Jeg har 2 neg. tester naa, og er 2 dager over tiden (litt utolmodig). Kan man vaere gravid selv om testen sier neg., selv om jeg er over IKM? Noen som har opplevd det? Hilsen Elodie
Krøllefrøken Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg testet positivt 1 uke over IKM. Testet hver dag, men helt negative tester. Så antydning til en svaaaak skyggestrek 5 dager over IKM, men testen ble ikke tydelig positiv før 1 uke over! så det er jo fortsatt håp :-) Lykke til!!
elodie Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Takk for svar...da er det haap.D Lykke til med svangerskapet!
tjorven- nr 3 Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Jeg hadde siste mensen 22. november...men fikk ikke positiv test før 23.januar...testet hver uke!! så lenge du ikke får mensen er det håp, men kan og være du har hatt sen EL eller ingen EL- noe jeg regner med skjedde med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå