Gå til innhold

Hvor mange timer sover dere, og er det nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover ca 5-6 timer avbrutt av amming et par ganger. Og så sover jeg gjerne en time på dagen. Jeg føler meg alltid trøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover åtte til ni timer en vanlig natt. Noen dager må jeg legge meg ekstra tidlig for å få enda litt mer søvn. Nå står snuppa opp kl seks, og da legger jeg meg mellom ni og ti... Jeg har alltid hatt et stort behov for søvn, men jeg sover ikke på dagen.

Skrevet

Jeg legger meg kl 22.00 (gjerne før) og sover sammenhengende til 06.00. Dvs minimum 8 t og er vel trøtt om morgenen jeg også.

Jenta mi er 11 mnd.

Skrevet

Jeg sover ca 6 timer, avbutt 3-5 ganger pga amming el smokk. Dette er altfor lite for meg. Føler meg trøtt hele døgnet. Teo er 10 mnd, og jeg er fullstendig klar over at han ikke har behov for nattmat. Men orker ikke ta den kampen, derfor gjør jeg det som er lettest for meg på natta.

Noen ganger skulle jeg ønske det var en annen voksen her som kunne ta natteavvenning for meg...

Dette hørtes veldig sytete ut, men det er ikke ment sånn. Jeg storkoser meg med min lille attpåklatt :-) Det er utrolig hva man orker hvis man må!

Skrevet

På arbeidsdager blir det vanligvis rundt 6 timer, som regel avbrutt et par ganger. Dette er altfor lite, har alltid hatt stort søvnbehov, men sånn blir det no. Må ha et par timer for meg sjøl om kvelden, det er blitt meir viktig for meg enn søvn akkurat no, så blir for seint i seng, sjelden før 23. Rundt kl 5 kjem småtten ruslande opp i senga til oss, og då er det slutt på søvnen for min del. Står opp kl 6. Men i helga får eg tatt meg inn litt. Typisk nok så er eg så trøtt at fredag kl 22 er det i seng, og så søv eg ofte til rundt kl 10 på lørdagen.

Skrevet

Når jeg jobber og ikke er gravid så sover jeg fra 24 til 06 ca. Da pleier det å være nok.

Men når jeg er gravid, som nå, eller når jeg ammer så trenger jeg mer søvn. Og da er jo alt for lite uansett virker det som. he he:)

Skrevet

Sover fra 3 - 6 timer sammenhegende. Barna sover fra 20 - 8 sammenhengende.

Jeg er aldri trøtt, men kan kjenne at energinivået begynner å dabbe av innimellom. Har tydeligvis behov for veldig lite søvn.

En sjelden gang sover jeg 9 timer i strekk. Kroppens måte å hente seg inn på sikkert.

Skrevet

Jeg må ha minst 8 timer om natten, ellers er jeg drit trøtt om dagen. Sliter med å sove på dagen, da skal jeg være veeeeldig trøtt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...