Gå til innhold

idag blir jeg to barns mor :)))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

milde himmel!! om 3 og en halv time skal jeg skrive meg inn på sykehuset og gjøres klar til keisersnittet vi så lenge har ventet på...

inne kl 3 i ettermiddag så vil lille snuppa i magen ha sett dagens lys!! jeg har ikke sovet mye i natt kan du si, og kjenner hver nerve i kroppen er spent og glad! endelig!! men så begynner tankene å svirre,er virkelig alt klart her hjemme til hun kommer?? og er JEG klar hehehe.. vel nå er det ingen vei tilbake, har jo egentlig ikke vært det på lenge.. men nå skjer det altså!!!

håper dere alle får en herlig dag idag!! idag skal jeg hilse på Lily Aurora som har bodd i magen min i 39 uker og 2 dager.. WOW!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse masse lykke til vennen.

Endelig er vi i mål begge to etter 9 tøffe mndr.

Gleder meg til å se bilder av lille Lily Aurora på FB etter hvert:)

Skrevet

Så spennende. Skjønner veldig godt at du ikke har fått sovet noe særlig i natt ja :)

Masse lykke til i dag :) :)

Gjest leelu25 - ks 26.mars :)
Skrevet

MASSE lykke til :)

Skjønner godt du ikke har sovet mye inatt. Her jeg skal ta ks, må vi overnatte på sykehuset fra kvelden før, så da blir det eeenda mindre søvn!! :)

Jeg er også 39+2 idag men har enda 3 dager igjen til ks, så snuppa her kommer 39+5!! 4 dager før termin!

Skrevet

Lykke lykke til !!!:) SÅ heldig du er som endelig får se lille nurket ditt!:)

Skrevet

åhh såå utrolig spennende=)

masse lykke til =)

dette blir jo en kjempe fin og spennende dag for deg=)

Skrevet

tusen takk for alle lykkeønskninger!!

nå er det vel overstått og jeg er i kjempe form :) ks gikk over all forventning og snuppa er frisk og rask :) suger godt på puppen og har egentlig bare sovet og kost seg siden hun kom ut til oss:)

hun var 50 cm lang, 4090 gr tung og 36,5 rundt hodet :)

Skrevet

gratulerer så mye.

Tenk at nå er ventetiden din over og du har en keiserinne i armene dine. Kos dere masse i fremtiden

Skrevet

hurra.....

Gratulerer sååå mye med vesla.. Håper alt er bra med dere.. Har tenkt på deg i dag=)

Gleder meg til og høre hvordan alt er med dere!

klem til deg

Skrevet

Oj, oj!!! Lykke til!!! Heldiggrisen :-)))) La oss høre hvordan det gikk!

(skal ta KS selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...