Gå til innhold

Termin i dag!!


Lykkelivet88

Anbefalte innlegg

Men tviler på det skjer noe... han er like aktiv og ingen forskjell i hvordan jeg føler meg heller. :/ Ser ut som det blir en overtidsgutt dette her. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben! Er 3 dager over termin og sitter nå å venter på at ting skal da seg opp igjen etter en slitsom kveld og natt. Vel.. slitsomt og slitsom. Rier hvert 10. minutt, og med en Junior som protesterer på å bli klemt av livmora etterpå ;-) Så det at de blir roligere når ting er i ferd med å skje, det tror jeg ikke alltid stemmer gitt. Krysser alt jeg har for at du også slipper å gå lenge over! Det er skikkelig kjedelig *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i morgen jeg og ser veldig ut som jeg får en overtidsjente.

Min første kom 19 dager etter termin og jeg bare krysser alt jeg har av fingrer for at hun her har tenkt seg ut litt tidligere enn det.

 

Har hatt et par falske alarmer denne gangen. Det hadde jeg ikke med min første.

Da satte plutselig riene i gang sånn uten forvarsel. Dette skjedde natten før jeg skulle settes i gang. Så slapp unna det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my... Lot de deg gå NITTEN dager på overtid...?!?! Oh...jeg er en uke på overtid i dag, og tenker at "jaja, maks en uke til nå" :-) Hmm...hvilket sykehus var du på da?

Jeg har hatt det man sikkert kaller maserier...vondt en liten stund, så er det borte. Masse kynnere, men det varer litt på kvelden, gjerne et par ganger før 1-2tida på natta, så er det borte... Er veeeldig spent om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og termin i DAG!! Håper virkelig han kommer nå for nå sliter jeg max med å få sove om natta. Er ikke en stilling igjen nå som er komfertabel lengre.. Hadde liksom to stillinger på siden som funket, men i natt har det ikke vært noen gitt. Og vært å tissa sikkert 20 ganger.. Har og hatt MASSE kynnere for tiden, men det tar seg aldri opp. :(

 

Fått vite om et punkt på foten som man skulle stimulere for å få i gang fødseln.. så no skal eg massere føttern litt og håpe!! (Punktet e det myke punktet på innsiden av foten, mellom knokkeln og akilles) :) Har prøvd alle andre kjerrigråd.. hehe.. trudde ikkje eg sku bli en sånn person som gjor det, for eg meine egentlig at han kjem når han e ferdig.. Men når man e så lei bli man litt egoistisk kjenne eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... heldig du om du rekker ned til det punktet :P Da må jeg dra foten opp i fanget å sånn klarer jeg å sitte maks 10 sekunder :P Det ble ikke noe barn i natt heller.. kan jo komme i løpet av dagen men de fleste begynner jo å kjenne noe i løpet av natten så..

 

Skal til jordmor om en halvtime.. får se hva hun sier. Jeg både gruer meg og gleder meg veldig til det store som skal skje nå.

 

På gode dager tenker jeg at "NÅ vil jeg han skal komme"... mens dager der jeg har litt vondt å sånn så tenker jeg " Herlighet så vondt det kommer til lå bli.. bare vær der inne litt til du" :P

 

Vi får se da jenter.. ut må de hvertfall uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var i Bergen. Der er de ganske restriktive mtp igangsetting og slikt. Men, fikk tett oppfølging med overtidskontroller på slutten.

 

Den dagen jeg fødte, ville jeg mest sannsynlig ha blitt satt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av jordmor at jeg blir satt i gang på voss den 4 april om han ikke er kommet til da. Men det tror jeg nok han har. Gutten lå laaangt nede og var klar som ett egg. Hehe. Så da får jeg bare telle timene å se om han kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja terminen e jo bære en dato! E litt rart når den e kommet og man fremdeles ikkje har nå baby.. Men det e bære å ta det med ro og vente.. Slappe av mest mulig og tenke at han har nok godt å være der inne litt til Han kommer når han er ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...