Gå til innhold

hei holly 76 kan du se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei så du har ikm i morgen men allerede testet positiv på test,kan jeg spørre deg hvilken test du tok i bruk og hva symptomene dine er?

jeg har ikm søndag 29 altså en uke til har såre nipler, murringer i magen ,stikkinger etc..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg brukte først strimmeltestene fra billigeteste.dk onsdag og torsdag, og fredag tok jeg en cb-digital, strimmeltestene var veldig svake men det var de sist også og da var jeg gravid. IKM datoen min begynner jeg å tvile litt på, hadde SA i februar og har ikke hatt mensen imellom, så syklusen min er litt forvirra. Av symptomer har jeg mensmurringer av og til, halsbrann og brystene begynner å bli ømme, jeg har ingen matlyst og tisser ofte. Sist gang jeg var gravid fikk jeg murringene i magen nesten med en gang, og d var liksom et press nedover i underlivet hele tiden. Lykke til, jeg krysser fingrene for deg:)

Skrevet

hei holly tusen takk for svar sitter her å krysser fingrene, men siden du har hatt SA har jeg hørt at sjansjen er så mye større at du blir gravid så der var jo du heldig, lykke til med svangerskapet og kos deg masse med den nye familie medlemmet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...