Gå til innhold

Hvor lang penis har mannen deres ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva gjennomsnitte ligger på derfor jeg spørr. Har hørt 13 cm er gjennomsnitte men synes dette virker veldig lite, eller ? Min mannm har 14 cm, kunne ønske han hadde 16 cm, det hadde vært helt perfekt. Men vi har det bra forde det, bare så det er sakt =p

Hva har deres mann ? å ikke skryt på dere noe nå, hehe =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprang ut på soverommet for å måle han nå, men han blei dritsint :S

Neida, jeg gjorde ikke det, og jeg kan si at jeg har rett og slett ikke peiling på hvor lang den er, har ikke hatt behov for å finne det ut heller.

Det er bare ett tall i forhold til hvordan de bruker den!

Men tror den er helt vanlig, ikke enorm og ikke liten, så lenge sexlivet er bra og den fungerer ellers er jeg fornøyd jeg.

Skrevet

23 cm, men han er ikke mannen min, enda. Er bare veldig forelska i han, og vi har enda ikke hatt sex.

Skrevet

Min manns penis er 17 cm lang. har hatt gutter med både mindre og større. Hjelper ikke så mye om mannen har en på 20 cm men kommer på 1 min. haha.

Skrevet

17 cm.Og passe tykk.

X'n min hadde 23 cm, men tynnere. Samboerens er bedre=) Har også hatt en som var 17 cm og kjempetykk. Jeg blødde hver gang vi hadde sex. Det var ganske vondt..

Har forresten hørt at gjennomsnittet er 15 cm?

Skrevet

ca. 20 cm erigert. Passe tykk også. Helt perfekt for meg. Har vært sammen med et par som hadde større, og det var VONDT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...