Bibappelula <3 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Fikk positiv test i dag! Føles rart...ikke helt gått opp for meg ennå...er trøtt, kvalm om kveldene og MEGA ømme pupper! Men ellers er formen super!! Har funnet ut at terminen er i slutten av nov...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Gratulerer og velkommen inn :D
KarLuc +1? Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 snek meg inn her jeg også i dag Blir termin slutten av nov, tidli des..... (ca 1. etter syklus beregning) Så da følger vi vel etter hverandre vi da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå