hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Sikkert ett dumt spørsmål men ...... Har kjøpt ett billig stellebord på ikea. Har badekar som jeg skal bruke når han blir større. Lurer på om dere har noen forslag hva jeg kan bruke før det. Er det "bade" baljer å få kjøpt ? Ser ikke for meg att eg går på "byggern" og kjøper noe
May-juli07+mai09 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Vi har stor vask så vi badet Mads i vasken i første mnd men du kan kjøpe balje på ikea, samt at de sikkert har badebaljer i alle barneutstyr butikker... vi kjøpte oxo med liggestol, det var veldig kjekt for da har man begge handene frie til vask og stell!!!
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har badet dem i det store badekaret så å si fra starten av. De første par ukene mens jeg selv blødde masse og ikke ville oppi med dem holdt det med en vanlig plastbalje fra Europris. Også en vanlig plastbøtte skulle duge; de liker at det er litt trangt
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Du kan jo kjøpe baby badesete som de f.eks har her: http://kidscompany.no/
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Vi har hele tiden brukt den blå balja fra ikea, den blå med antiskli oppi og under. Først stod den på vaskemaskinen når vi bada, så gulvet, og når han kunne sitte og plaske tok vi den inn i dusjen.
Diis Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Vi skal også kjøpe den blå badebaljen fra Ikea. Når babyen blir litt større bruker vi badekaret.
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Vi har badekar i stellebordet etter førstemann. Etterhvert som førstemann vokste til badet han i den blå balja fra ikea.
PrøvLykken Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Jenta vår har brukt den blå ikea-baljen i snart to år! Den er helt super. Hvis vi også bader, er hun i badekaret med oss, men hun liker å stå/gå i badekaret, og da er det fint med antiskli:-) Nå skal babyen snart få bruke den også! Ikea-baljen er billigere enn andre baljer, og minst like god!
Mia29 Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 vi skal bruke vasken på vaskerommet. Den er stor og god også har vi montert slik tut på den så du kan få "dusjstråler" også fra krana slik at ikke strålen blir så hard. Noen ganger trenger man jo ikke et fullt bad. Men det kan være greit medmuligheten til en liten skyll. Vasken er ganske stor og god. Men når babyen kan sitte og vil leke og plaske mer så kjøper vi nok en slik blå Ikea balje som alle skryter av og har i dusjen. Jeg hadde ikke egentlig tatt stilling til hva slags balje vi skulle ha. Men jeg skjønner jo her nå at Ikea sin blå balje med anti-skli er tingen ;o)
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 Hei. Vi og brukte vasken i begynnelsen,og så fant jeg en ganske stor balje på rema 1000.Men supre de som de har på ikea og:)Ellers så har barnas hus plastbalje på stativ som du kan ta av baljen og ligge sammen stativet.Vist du ønsker å ha det i riktig høyde. Sånn badestol som er nevnt innpå her kan du kjøpe billig på Biltema faktisk:o) Under halve prisen til barnebutikker:) De har sikkert balje også Og en gøy butikk for mannen å handle i:) Så send han på shopping:)
gammel røy Skrevet 23. mars 2009 #11 Skrevet 23. mars 2009 Hei, Vi kjøpte en balje, men jeg kan telle på en hånd de gangene vi brukte den, ble for tungvindt. Vi vasket babyen i vasken ved bleieskift og badet i badekaret sammen med henne eller tok henne med i dusjen. Mye mer lettvindt syntes jeg. Balja fikk vi bruk for da hun var større og ville sitte på varandaen å bade, men var i det store og det hele litt bortkastede penger syntes jeg. Dessuten tok den plass. Fint å få dem til å bli vandt å dusje, vår lille snupp som nå er to år nå vil helst dusje fremfor å bade dersom hun får velge. Er litt greiere, man kan la henne holde på alene en stund, uten å måtte tenke på drukningsfare.
MrsMilla Skrevet 23. mars 2009 #12 Skrevet 23. mars 2009 Balje fra Ikea for under hundrelappen. Disse er veldig greie, og kan brukes til fotbad til høygravid mor først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå