Gå til innhold

Var vektoppgangen din den samme ved alle graviditetene dine? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang: +20 kg

Andre gang: +30 kg.

Veide nesten 5 kg mindre før andre graviditet enn før første.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Sist gang gikk jeg opp 25 kilo, nå har jeg gått opp 6 kilo og er i uke 30... Håper på å holde meg under 12-14 kilo denne gangen. Skal ihvertfall IKKE legge på meg 25 kilo, de er smertelig vanskelige å få av, og jeg har allerede 10-12 til overs fra sist...=P

Skrevet

1. gang: 23 kg.

2. gang: 14 kg.

Veide det samme før begge graviditetene.

Skrevet

1. gang: 30 kg - dilla på kvikk lunsj....

2. gang: 17 kg

Skrevet

1. svangerskap opp 17kg.

2. svangerskap opp 14kg.

Trente masse under begge svangerskapene, men kanskje mer mot slutten på nr 2 enn med nr 1.

Gikk raskt ned igjen etter begge fødslene, som forøvrig er to ks.

Skrevet

Første: + 22kg

Andre: + 10kg

Vekta som høggravid var den same begge gonger, hadde 12kg igjen etter første då eg blei gravid med andre.

Hadde meir gjennomtenkt kosthald med andre, samt låg til sengs 1 mnd pga ekstrem kvalme, gjekk ned ein del den tida.

Skrevet

Nei. 5 kg mindre andre gang. Sammt utgangspunkt, men jeg passa meg mye bedre andre gang. Spiste sunnere og mindre.

Skrevet

ja, la på meg ca 15 kg med begge to.

Skrevet

1. 10 kg

2. 12 kg

3. 14 kg

- har gått like fort ned igjen.

Skrevet

2 svangerskap og 20 kg + på begge.

Skrevet

Ja, gikk opp 10 og 10,5 kilo i svangerskapene. Merkelig nok da jeg fikk dilla på store plater melkesjokolade i begge sv.skap.

Vektnedgang derimot... Første gang tilbake til match på no time. Andre gang, vel.. Sliter fortsatt med det.

Skrevet

Nr 1; + 36 kilo

Nr 2: + 10 kilo

Var nesten 5-7 ilo tyngre på starten av svangerskap to da,- men jeg trente hver dag, hele graviditeten (med få unntak) 2.gang, og kiloene var borte når ungen var ute, så og si..Men det besta var at jeg var i super-duper form rett etterfødsel...Deilig å føle seg så energifull under barseltida...Trillet turer og gjorde unna masse husarbeid Hver dag..."Kostet" meg liksom ingenting og løpe opp trappa for å sette i smukk, og evt løpe opp en gang til om det viste seg at han likevel ikke sovnet igjen..FLyttet babyteppe og leker fra rom til rom etter hvor jeg var og skulle gjøre ting... Og lå MYE på gulvet og trillet rundt og krøp med lillegutt etterhvert osm han økte sittt aktivitetsnivå...

Selv om det er slitsomt, selv om man ikke klarer å yte særlig mye og det føles som om trening ikke er noe vits,-når man er gravid ER det vits...Anbefaler alle og fortsett sitt treningsregime under graviditeten,- ikke presse seg, men TREN,:o) Effekten som ikke merkes der og da viser seg ETTER man har født.....Fant jeg ut

Skrevet

Første gang: 27 kilo

Andre gang: 12 kilo

Tredje gang: 8 kilo

Skrevet

Nr 1, 35 kg

Nr 2, 18 kg

Nr 3, 25 kg

Nr 4, 17 kg

Nr 5, 23 kg

Skrevet

nr 1 - +17kg

nr 2 - +14kg

Skrevet

Nope.

Nr.1 pluss 13 kg.

Nr.2 pluss 18 kg.

Høres ikke som så stor forskjell, men jeg var bare 43 kg i utgangspunktet begge ganegen, så de ekstra kiloene syntes godt.

Har klarte å beholde 3 kg etter sistemann og det er jeg fornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...