Gjest ~Xmas08~ Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Noen som bruker skinn til baby i senga inne?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 jenta mi er 13,5 mnd, og har brukt det i senga siden hun var en uke gammel..
Gjest Tale30 Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Jeg bruker det også, korthåret skinn. Hun har alltid helt perfekt temperatur nå. Når hun lå rett på madrassen ble hun ofte klam.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 vi har også korthåret skinn, kjøpt på barnas hus. Det kan vaskes i maskin, noe som er kjempepraktisk!
Ranveig R Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Begge våre ungar (3 1/2 og snart 17 mnd) har sove på saueskinn sidan dei kom heim frå klinikken, sommar og vinter. Alltid flott temperatur på dei, men ofte er det bedre med teppe enn dyne over. Har kortklipt lammeskinn frå Nøstebarn til begge. Begge skinna har vore vaska i maskin eit par gongar, blir like fine etter ein omgang med kattebørsten. Ein rein ein altså ;-D
~Roskva~ Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Lillejenta mi har ligget på langhåret lammeskinn siden hun kom hjem fra sykehuset. Hun elsker å sove på det :-) Jeg har vasket det i maskin to ganger, etter uhell med spy og bæsj. Ellers kjører jeg det raskt i tørketrommelem ca annenhver uke, for å fjerne støv.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Veslemor har lammeskin fra nøstebarn i senga , vogga og vognen sin siden hun kom hjem fra sykehuset, prøvde også med storebror men da fikk han det da han var to mnd og han likte ikke å sove på det.... men han hadde det i vognen sin. ~Roskva~ hva setter du på tørketrommelen på når du har skinnet inni???
Gjest mphs Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Ja har korthåret lammeskinn i sengen til yngste på snart 1 år.
~Roskva~ Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Jeg setter tørketrommelen på sånn lynprogram på 30 minutter. Du kan også bruke sånn "oppfriskningsprogram", eller bare ta det ut etter 15 minutter på vanlig program. Jeg ville ikke tørket lammeskinnet i tørketrommelen når det er vått, jeg ser for meg at det kan krympe eller skades da. Men når det allerede er tørt, blir det bare varmt og mykt inni der. Og uansett hvor reint det ser ut, så blir det liggnde igjen en del støv og rusk i filteret.
trillemamma Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 Ja, hun sover på skinn og har på seg strikket ulljakke. Hun må det, siden vi har det kaldt på soverommet.
solita 06 Skrevet 23. mars 2009 #11 Skrevet 23. mars 2009 2 åringen min bruker fortsatt skinn i senga, men har begynt å legge det under lakenet. Han sover mye roligere med det enn uten. Han var mye snørrete en periode, enklere å vaske lakenet hver dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå