Gå til innhold

Is there anybody out there?!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er alle sammen da??

Hm, når jeg er den som er hyppigst innom her, så begynner jeg virkelig å lure... Vanligvis har jeg jo det svare strevet med å oppdatere meg på hva som skjer, her, men nå må det ha skjedd noe her for her var det stille.

Ja, ja, får vel vende tilbake til jobbpc'n da. Tidlig kveld tror jeg det blir også, for i helgen har jeg bare vært noe grusomt trøtt. Skulle tro det er vårslappheten som setter inn ;-)

Vel, ha en fin kveld da - hvor enn dere befinner dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok ikke skjedd noe annet enn våren, tror jeg! Ellers ka jeg for mi del melde at jeg er så lei av å magle bokstave mi, at det lager e lite sperre - jeg må irømme at jeg får fatt av skrivefeil, og da er det fæææælt å "levere" så mye tullball ute de bokstave dere vet....

Skrevet

Hei:-)

Er nok våren som har gjort seg gjeldende!

Har tilbragt hele lørdagen og søndagen ute på terrassen. Snømåking, feiing, ut med påskeliljer, fylle opp med gode venner, små og store, pølsegrilling, kaffedrikking, skravling, latter, fregner på nesa og røde fjes:-) Litt Chablis og god mat og man blir trøtt som en strømpe:-) Herlig følelse av at lyset atter har funnet veien tilbake til landet og det er bare deilig:-) Og da blir det mindre dibbing. Og så er det litt enklere å treffes in real life når snø og kulde stikker av:-)

Skrevet

Vel, så lenge dere har det bra så er det jo egentlig greit ;-)

Tror ikke jeg er den som bør klage på lav dibbefrekvens, he, he. Men savner dere da når jeg liksom plutselig får noen ledige minutter og så er det jo ingen her, he, he.

Men kanskje jeg bør ta hintet og få ryddet frem våren hos oss også. Vi var jo borte mesteparten av sist helg, men til helgen blir vi hjemme (dvs bare vi jentene da) og da skal det bli VÅR!!! Selv om jeg hørte noen ymte frempå om noe styggelig værvarsel om sne...?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...