Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

frem til uke 33 hadde jeg bare gått opp 3,5 kg..nå er jeg i uke 40 og har gått opp 7,5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. sv.skap (fødte uke 35+5): 7kg+, som forsvant mens jeg var på s.huset

2. sv.skap (fødte uke 38): 19kg+. 13 kg forsvant i løpet av ammeperioden (8mnd). Siste 6kg satt som støpt!

3.sv.skap (uke 33): 16kg+. Håper de vil forsvinne raskt...

Skrevet

Ja;)

36 uker nå - og gått opp 14 kg.. Akkurat samme som sist, spiser som vanlig og alt er vel;)

Skrevet

Jeg gikk forøvrig opp 16 kilo tilslutt med første baby, og fra jeg fødte henne til vi reiste hjem etter 4 dager var jeg gått ned halvparten!! Gikk ned resten etter 3-4 mnd. ammet videre til hun vbar 14 mnd. og vekta var da den samme som i utgangspunket.. Men jeg begynte å trene spinning 2-3 ganger i uka fra hun var 7 mnd. ca..

Skrevet

jeg er i uke 35 og har gått opp 4 kilo tror ikke det skal bli noe problem å få av igjen?

Skrevet

Er i uke 31 og har gått opp 7 kg. Sist gikk jeg opp 12 kg til sammen og var tilbake i normal vekt etter en ukes tid. Håper det blir like greit denne gangen....

Skrevet

Uke 28. 3 kg...men har rikelig for mye allikevel..

Skrevet

Uke 29+0 i morgen og må si meg veldig fornøyd med 0 kilo opp foreløpig! :-D Har mer en nok å ta av, da... ;-) Sist svangerskap gikk jeg opp totalt 6 kilo... Gikk opp under ammingen istedet faktisk, så denne gangen skal jeg passe godt på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...