Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hmm, sitter her med vondter som kommer og går LAAAANGT ned i magen... Akkurat som om noen klemmer med ei tang nederst i magen/bekkenet. Samtidig en del mensenmurring og kynnere Kan det være hodet som fester seg?? Er 38+1...
to_tette? Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 har ikke opplevd vondt NÅR hodet fester seg, men det kan være ekstra vondt å være gravid etter at hodet har festet seg...
Mamman til Leon <3 Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Jeg syns at jeg kente når hodet festa seg.. Men kjente det mer i underlivet, at babyen liksom pressa å stanga nedover.. Pluss at jeg hadde sånne strålinger i underlivet som føltes som strømninger..
Lea1977 Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Det høres ut som om det bekkenet som utvider seg og det føles som en sinnsykt vond svie for min del. Prøv å ha bena samlet uansett bevegelser og sov med pute mellom knærne :=)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 Tusen takk for fine svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå