erteposen + 4 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jeg fikk med meg at hun ble syk og døde nylig, men før det ante jeg ikke hvem hun var. Er litt overrasket over at statsministeren bruker tid på å kondolere og hedre hennes minne. Jeg måtte jo google litt, og finner liksom ikke noe fornuftig hun har gjort. Flott at hun kanskje inspirerer unge kvinner til å fokusere på den typen kreft, men for meg er det litt sånn...who the fuck it Jade?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Jeg visste heller ikke hvem hun var før det stod i avisen at hun var døende..... Hun har vel vært en kontorverisell reality deltager??? Trist at en kvinne på 27 år må dø av livmorhalskreft da....
cherry coke Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Jeg visste hvem hun var pga at hun ble "kjent" i england pga en eller annen rasisme sak. Husker ikke helt hva det gikk ut på, men det var i forbindelse med Big Brother og en krangel mellom hun og ei indisk dame. Saken ble tatt opp i høyeste hold (tror til og med statsministeren var "innblandet").
erteposen + 4 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Ja, det er trist og det er flott at det settes fokus på livmorhalskreft. Tenker bare på at det er så mange mennesker som vier livet sitt til viktige saker og setter seg selv tilside som sjelden får en sånn offentlig kondolanse fra en statsminister.
mamma >to gull Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 hadde heller aldri hørt om henne, men de siste mnd har de jo skrevet om helsa hennes på vg hver eneste dag da, litt teit spør du meg, bare fordi hun lissom er "kjendis". Hvor mange dør ikke av kreft hele tiden..De står det ikke så mye om.. Men selvfølgelig, kjempe trist når en så ung person dør, med små barn attpåtil..
Ranveig R Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Hadde aldri hørt (sett) navnet før eg leste det her no. *leve inni mi eiga lille boble* Berre ikkje spør meg kven presidenten i USA er, det kan bli pinleg for meg ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå