lille my``venter og venter`` Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 tror jeg hadde el mandag 16 mars.hadde sex to dager før og en dag etter. har hatt mens lignende blødning og svake mensmurriner siden mandag. hva kan dette hvere,kan jeg være gravid?noen som kan hjelpe??
Gjest -lilly- Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Jeg hadde EL tirsdag 17.mars og har også masse murringer. Blødningen din kan jo være festeblødning.... Er jo enda litt tidlig å teste, har du IKM rundt den 30.mars da? Du kan jo absolutt være gravid =) Krysser fingrene for oss begge jeg =)))
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 ja det kan høres ut som en festeblødning=) å da er det bare til å vente til ikm så du kan teste=)))) blir spennede=)) krysser fingrene=) lykke til=)
lille my``venter og venter`` Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 ja håper det er noe.var gravid i januar men sa i uke 7 i februar.hadde en liten blødning ved el i januar,men den varte bare i 1 dag.så jeg synes denne lille blødningen varte litt lenge,nesten en uke nå.men krysser fingrene for feste blødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå