Gå til innhold

Stillinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke stillinger synes dere er de beste og i hvilke stilling når dere mest klimaks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misjonæren. Jeg kommer aldri når han tar meg bakfra.

Skrevet

En mann som var her inne var behjelpelig for oss hehe. Dette var mæns æ og min mann hadde problemer med sex forholdet vårt. Kom i tale med en her, nok om det.

Det gikk ut på at æ lå og koste med meg selv, han koste med seg selv mens han så på mæ. Det var helt utrolig opphissende og endte opp med den beste sexen vi begge hadde hatt noen gang!

Synd denne personen forsvant så æ ikke fikk takke han for tipset!

• 1 måned senere...
Skrevet

at han tar meg bakfra, mens jeg ligger på en sammenkrøllet dyne og fingrer meg selv!!! det er bare heeelt sinnsykt deilig;)

Skrevet

dette synes vi og er veldig opphissende, men jeg liker best spenningen og erotikken i forkant jeg da og ikke selve penetreringen....:P da dabber jeg fort av.

Skrevet

jeg kommer lettest i klitoris-orgasme i misjonær, eller når jeg ligger på rygg og han sitter på kne...

g-punkt orgasmer får jeg lettest når han tar meg bakfra eller når vi ligger i skje...

men det må vel sies at jeg har alt mellom 5 og 20 orgasmer når vi har sex, så hvordan jeg lettest når klimaks er ikke noe vi fokuserer så mye på...

jeg liker misjonær, eller meg på topp, stillinger med øyekontakt, mulighet for å kysse og ta på hverandre, det er intimt og romantisk...

Skrevet

misjonær er jo helt klart en stor favoritt.

han tar meg bakfra og fingrer meg :)

jeg sitter på han, når jeg nærmer meg klimaks stopper jeg liksom litt opp så han må bruke armene til og flytte meg frem og tilbake helt fantastisk

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg kommer kun når jeg ligger på toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...