blond Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 ...jeg ser nyfødtbilde i avisa og bare mammaens navn er nevnt. Det er selvsagt tilfeller der faren ikke er god for ungen og dermed er avskrevet og slike ting som man kan forstå, men jeg har lett for å tenke at faren er død eller ikke vil ha noe med barnet og moren å gjøre. Det trenger ikke være vondt at biofar ikke er tilstede, men de fleste ønsker vel å ikke være alene med barnet?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Enig med deg at det kan virke litt trist, men når eldstemann ble født var det faktisk bare mitt navn som stod der. Jeg og barnefar hadde lenge på forhånd blitt enig om at han ikke skulle være med i bildet i det hele tatt. Situasjonen var litt spesiell da, han er gu'far til min bror, og var god venn med mine foreldre, og også på alder med de. Han har også barn på mine søskens alder. Jeg var hans barnevakt, så ting skulle overhodet ikke bli slik som det ble. Nå har eldstemann kontakt med han, men han står fortsatt ikke oppført i papirene, noe jeg nå skulle ønske at han gjorde, og som jeg skal bearbeide han litt, og etterhvert klare å få han til å skrive under på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå