meg & to små vampyrer Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Lagt ut nytt bilde nå. Er bare to uker mellom de to siste. Pga ny termin på UL osv:) Ikke rart jeg føler jeg ikke får puste mer. he he:)
VinterSol+2 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 kanskje rett og slett voksesmerter du har da? hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Nei, de smertene nedi der er ikke som ligamentsmerter eller voksesmerter. Jeg har hatt masse av det før, men det kjennes ikke slik ut altså.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 ja,jøsses...skal si den hadde vokst:) Min spratt ut ganske fort men nå føler jeg det har stått stille ei stund...ikke at det gjør noe hehe blir tidsnok stor:D
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg kan godt ha en stillestående mage heretter en stund altså! Nå syns jeg det tok litt vel av her nemlig... Vondt i ryggen er det å sove på siden nå også... Men er hvertfall tydelig at jeg er gravid da, ha ha:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå