Gå til innhold

Kim er vel ikke død??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så de fant den tomme båten hans på sjøen..

Elsker Himmelblå serien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håååååper ikke det.... jeg elsker den også.. :)

Skrevet

håper ikke det.. Kan diskutere inne på NRK sidene, er sikkert masse teorier der kan jeg tenke meg! :)

Skrevet

Er helt hekta på den serien jeg også, håper virkelig ikke han er ute av serien altså:P

Skrevet

Han dør ikke :)

Skrevet

hvor går en inn for å diskutere dette??

finner ingen forum på nrk sidene... hmmm

Skrevet

det vet jeg ikke, men hun "hallo"dama sa det før serien starta. Sa det var en overraskende slutt, og at man kan diskutere det på NRK.. :)

Skrevet

hehehe... :)

Gjest Tale30
Skrevet

Denne serien er jo egentlig engelsk, og i den engelske versjonen slutter det med at den mannlige hovedpersonen blir funnet død etter en båtulykke.

Skrevet

Kim dør ikke :)... dessuten slutter jo ikke serien nå, de skal jo i gang med å spille inn en ny runde

Skrevet

hvordan vet du at han ikke dør? Serien kan jo fortsette uten han..

Skrevet

Han fortalte på P4 at han skulle være med i neste sesong også, og pratet om innspillingen som starter opp snart osv........ derfor velger jeg å tro at han ikke dør... hehe. Men det kan godt hende jeg er helt på bærtur :o)

Skrevet

ååååå.... hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...