Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i alle dager skal jeg holde henne i stolen sin? Hun klarer alltid å få løs armene. Uansett om jeg strammer lite eller mye eller akkurat passe. Hvordan i alle dager skal jeg få slutt på det da? Er jo ikke akkurat lett og forklare til henne når hun er så lita heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilseleklemme, fåes på velassorterte barneutstyrsforretninger.

Skrevet

Så det finnes faktisk? Jeg som hadde store planer om å fikse en selv. Det er ikke såååå kult å kjøre alene med Houdini bak :) Vet du om noen butikker i området som har det da?

Skrevet

Hvilket område? Her jeg bor føres det av Gerd T Martinsen i sentrum og den i Solbergelva, i tillegg har mest sannsynlig Spareland Barn og Utstyr på Buskerud Storsenter, samt Barnas Hus og Babykos i Sandvika.

Skrevet

Omådet her vel :) Bor tross alt bare 10 min unna deg :)

Skrevet

Har det ja. Og har jaggu ikke vært her inne på flere mnd. Så er ikke rart du ikke husker meg.

Skrevet

Tror det sto i en artikkel på Klikk.no at du ikke skulle bruke slikt på beltene. Beltene ble ikke opptimal da. Sjekk med trygg trafikk.

Skrevet

Husker deg kanskje under gammelt nick, om du vil fortelle?!

Har vi møttes på treff?

Skrevet

Vi har møttes flere ganger på treff :) Vi er også "venner" på facebook. Nei, nå kan du lure ja. Jeg må stikke å legge meg. Ha en fin kveld! :)

Skrevet

Leste om det nå.

Beltene er faktisk ulovlige, men trygg trafikk godtar de likevel. Må si meg enig, hun får heller få noen småskader av det, enn å ødelegge seg kraftig fordi hun ikke har selene på seg...

Skrevet

Det var da raskt detektivarbeid. Føler meg litt snytt for din nysgjerrighet nå! :)

Skrevet

Jeg hadde jo en anelse da, men var bare ikke sikker;)

Så da måtte jeg fiske litt! Hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...