Lille diamant Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Her logger jeg meg inn på bim og gleder meg til til første pp i april..så snakker jeg med samboeren min på tlf og spør han om hva han tenker om dette som nærmer seg(han er på jobb offshore). Så sier han at vi får se om vi skal prøve i april..han er ikke sikker på det likevel! Og så blir han sur for at jeg begynner å gråte for dette, og sier at jeg ødelegger hele gleden ved å pøve å bli gravid..forbanna mannfolk!! Ufølsomme egoister er det de er...jeg har ventet tålmodig i 5 år på at han skal bli klar... Måtte bare få dette ut jenter, beklager sinnet mitt (( sitter her og griner..er så lei meg.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Nei hva faen??? Hva slags mannfolk er det du har???????? Nå ble jeg skikkelig sjokkert her... Hadde min mann gjort noe slikt (ETTER 5 ÅRS VENTING!) så hadde jeg pakket sakene mine og flyttet. Dette er jo rett og slett ondt gjort av han.... Nei nå ble jeg sjokkert.. fatter ikke at det går an å være så ondskapsfull...(
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Nei hva faen??? Hva slags mannfolk er det du har???????? Nå ble jeg skikkelig sjokkert her... Hadde min mann gjort noe slikt (ETTER 5 ÅRS VENTING!) så hadde jeg pakket sakene mine og flyttet. Dette er jo rett og slett ondt gjort av han.... Nei nå ble jeg sjokkert.. fatter ikke at det går an å være så ondskapsfull...(
Lille diamant Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 Vi har vært sammen i 5 år, så er kanskje litt feil å si at jeg ville ha barn med en gang. Men de to siste årene så har jeg vært ganske klar, så føler ventetiden har vært lang... MEn ringt han og snakket om dette igår kveld og da kom det frem at han følte jeg planla dette på egenhånd og ikke brydde meg om hva han tenkte.. Ble sjokkert over tankegangen hans, for føler selv at han ikke er så interessert i å planlegge noe som helt...han er allergisk mot det virker det som! Men vi var enige om at vi skulle prøve nå på våren, og derfor har jeg forberedt meg på det. Saken er altså at han ikke vil "planlegge" at vi skal bli gravide, men at vi skal ha sex uten prevansjon og så skjer det når det skjer...tror rett og slett planlegging skremmer han! Så baby blir det, men ikke etter timeplanen mine tydeligvis kan på en måte forstå han også, jeg er kanskje litt vel kontrollfreak...
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Hehe heiii du;) Jeg maste selv lenge på sambo om vi ikke kunne planlegge en liten en. Men han ville ikke planlegge noe som helst, han ville bare at vi skulle slutte med prev og ta ting som det kommer. Og det gjør vi. Jeg har ikke hatt menstruasjon på 8 måneder, og nå tror jeg virkelig han begynne å bli utolmodig han også For meg så er svaret "det skjer når det skjer" et klart JA!! Så kjør på) Lykke til!!
Lille diamant Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 Hei Så godt å høre at det er flere som sliter med å få mannen med på å planlegge.. Føler alle på bli gravid har menn som er super giret på å få barn, så er vel littegran skuffet over samboeren min som ikke er det...men han sier tross alt ikke nei da Så da er jeg vel igrunnen fornøyd! Sier jo til han at det kan ta tid, så blir jo ikke barn imorgen akkurat Så får være glad og bare kose meg når han endelig kommer hjem, så ser vi hva som skjer egentlig en greit ting det der! Mindre stress... Masse lykke til dere og, håper det klaffer snart!
_Nysgjerrig_ Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Du verden å godt det er å lese om folk som har det på samme måten som meg!! Endelig litt forståelse og støtte føler jeg Min historie i korte trekk er som følgende: Vært samboere i snart 4 år. Vi har det kjempebra, trygt og godt sammen. Han er 33 og jeg er 27, ingen har noe barn fra før. Jeg har hatt lyst på barn med han i de tre siste årene, han sier "kanskje"(?). Jeg er tålmodig, men kjenner at 3 år er lang ventetid.... savnet og den store drømmen om barn er veldig sterkt fra min side!! Som skjer med mannfolk? Er dem feige, redde, skeptiske?? Har dere noen gode råd? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå