blond Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Er dere konfertabel med det eller foretrekker dere beskjed på forhånd? Det er mer og mer sjelden at folk bare stikker innom, savner det i blant. Det er mer vanlig å planlegge besøk.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Jeg er komfortabel med det, synes det er hyggelig, men har ikke så mange venner som gjør det.Har en eldre bekjennt, tenker han er i 70 årene, en gammel nabo som pleier å stikke innom uten å gi lyd først, og onkel pleier det, ellers har jeg en venninne som innimellom gjør det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Har ikke det nei. Ikke mange. Og savner det.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Har noen som sikkert ville gjort det hvis de bodde nærmere oss. Som det er nå pleier de vi har besøk av å ringe på forhånd for å forsikre seg om at vi er hjemme og har satt på kaffen Synes det er greit å få beskjed på forhånd i tilfelle man har andre avtaler eller gjøremål.
blåbæret Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Etter at vi flyttet så kommer ikke folk innom uten avtale, savner det, men skjønner at de ikke gidder å ta sjansen på bomtur! Men har fått en del nye venner her ute, så kanskje det en dag igjen skjer at folk kommer kun for å si hei!
Makka Pakka Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Ja det hender og synes det er hyggelig. Jeg er dessverre ikke så flink å bare stikke innom venner selv men liker svært godt å få besøk.
NoDoubt Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Er vel egentlig bare mine foreldre som kommer innom en gang av og til uten avtale. Men somregel ringer de først. Jeg tror at det "å stikke innom" døde litt ut da mobilen kom. Nå sender de fleste melding først om det er greit at de stikker innom.
Tokatter_USA Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Ikke ofte. Jeg er ikke sånn som bekymrer meg for om huset er strøkent eller ikke, så jeg setter pris på uanmeldt besøk. I dag kom en venninne overraskende innom, og det var kjempekoselig. Vi hadde en venn som stakk innom ofte, men han døde nylig. Vi savner ham veldig.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Har etpar venninner som stikker ofte innom, og det synes jeg er kjempehyggelig Andre må alltid bes, eller man planlegger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå