Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mat lager dere når dere får besøk av familie eller venner? Tenker når dere blir ca 10-15 stk...

Er så lei av å alltid lage pizza, lasange eller taco så trenger noen nye gode ideer! Gjerne barnevennlige!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Får aldri besøk av så mange, haha. Og om vi er så mange, er det aldri jeg som lager maten ;) Har vært litt forskjellig... gryterett, stek, ymse andre "gryter" type villtgryte med egenslakta elg, osv osv...

Skrevet

vi pleier å lage pizza, men sist hadde vi ikke stekeovn, så da hadde vi pølser i brød eller lompe :)

Skrevet

Det helt perfekte hadde vært noe som jeg kunne lage ferdig før gjestene kom slik at jeg slipper å stå å lage mat da...

Skrevet

Når vi er alle samlet er vi ca 12 stk, da lager jeg gjerne lapskaus i stor gryte til alle sammen om det er på dagen. På kvelden er det lettvint med pastasalat og brød, gryterett eller lignende

Skrevet

Hva med å steke kyllingfileter i ovnen, med ris og salat til?

Skrevet

Det høres veldig godt ut.... men en av gjestene tåler ikke kylling :(

Skrevet

Oftest noe tapasaktig. Eventuelt stor salat med tilbehør; fylte kyllingfileter; sushi; koldtbord-aktige ting (gjerne om det er litt sånn kveldsmat- eller lunsjtidspunkt); rømmegrøt; laksegryte osv.

Skrevet

Bacalao er en hit her i gården!

Skrevet

Vi er jo så godt som alltid 10 til hverdags da, så noen til eller fra er ikke så nøye. Lager bare vanlig mat som i ville hatt ellers.

Skrevet

ja, vi bruker chili con carne (ikke så ofte det blir over 10, men det er jo bare å ha stor nok gryte - eller mange nok små)

også masse tortillachips og rømme

Skrevet

Her blir det gjerne, pai, pastasalat, smörgåstårta, tapas, pasta carbonara(i ovnen), fløtegratinertepoteter(hjemmelagde) men et eller annet godt kjøtt til som f.eks. rostbiff

det var noen eksempler, kommer ikke på mer akkurat nå

Skrevet

Den som ikke tåler kylling kan da f.eks få svinefilet i stedet.

Skrevet

Tapas, Coq au vin, Sjømatkoldtbord, Helstekt fisk, Kalkun, Suppe...

Skrevet

Helstekt villsvin:o)

Skrevet

Wow dum&deilig, skal si du er fancy;-)

Skrevet

Jepp, superfancy;o)

Skrevet

Gidder du å komme til meg og være fancy også??? :-P

Skrevet

Tro'kke maten min passer inn i ketolyseopplegget dit hehehe. I'm the queen of carbs...

Skrevet

Haha, jeg ofrer gjerne en dag for deg:-P Dessuten er kjøtt alltid bra! :-)

Skrevet

Enten griller vi, ellers så er det julaften og jeg lager ribbe med tilbehør....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...