lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Har dere noe dere følger med på fast? Jeg ser himmelblå Da damene dro Hotel Cæsar 71 grader nord (når det går) Greys anatomy(når det går) Tv 2 hjelper deg Senkveld Torsdagsklubben Tid for hjem Og sikkert noe jeg har glemt.
blond Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hvis det passr slik kan jeg se mye på tv, men følger ikke med på noe uke etter uke. Programmer som er verd å se er Senkveld, Da damene dro, Life, enkelte portrettprogrammer og enkelte dokumentarer.
Lene~mor til tre Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 jeg følger med på: 1.hotel cæsar 2. da damene dro 3. unge mødre 4.himmelblå og følger med på tv 2 hjelper deg og tid for hjem og nytt på nytt, men ser ikke på disse programene hver gang.
ungdomsmor Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 jeg følger med på hotel cæsar da damene dro ugly betty paradise hotel
Makka Pakka Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Den siste tiden er det kun "Da damene dro" som jeg har fulgt med på fast. Men når det høver seg så liker jeg godt å se på: Drømmedesign på FEM Gray Anatomi (men bare av og til) 71grader nord Åndenes makt Jakten på den 6.sans Puls
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Ser de fleste Brennpunkt og TV 2 hjelper deg. Har også fulgt med på Luksusfellen og House og enkelte serier på BBC. Også er John Dee live fra Apollo (tror det er det det heter) kjempefestlig
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Ser svært lite på tv. Fikk vel med meg 3-4 episoder av da damene dro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå