Venja Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Dette har jeg lurt lenge på..... spiser ALT for mye søtsaker. Tenker hver dag at nå skal jeg skjerpe meg å ikke spise sjokolade eller andre søtsaker anten i helgen... men når ungene er i seng så kommer søtsuget snikende.... Eneste som funker her er å ikke ha noe i hus, men da går jeg nesten på veggene!!! Trenger tips til hva jeg kan bytte ut søtsakene med i ukedagene... Hva koser dere dere med?
prinsessemor123 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 jeg har bare innsett at jeg ikke klarer meg uten sjokolade... Prøver heller å trene litt for å få bort igjen kaloriene... sikkert ikke det svaret du var ute etter.
ifie Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Spis et par skikkelige brødskiver med ordentlig pålegg - blir du mett og ikke så godtesjuk Mums litt frukt, nøtter, rosiner, vann med isbiter for eksempel Og selvfølgelig fjern alt snop du har i huset!
123ecko-ecko Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Saafremt du ikke ammer,anbealer jeg deg krom tabletter..litt dyre,men hjelper virkelig mot soetsuget!
Venja Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2009 Hehe... Liker ikke å trene..... men går endel tur da... Vekta er jeg fornøyd med, så den er ikke motiverer ikke til godtslutt! Har født to barn i løpet av de siste 2 åra og vekta viser minus 6 kg iforhold til før første graviditet....
Venja Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2009 Ammer.... men har prøvd det før... funket ikke på meg!
LapScouse Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har null snop i huset, men spiser heller kvelds når dette kveldsuget kommer... og /eller ananas. Elsker ananas. Mmmmm...
Venja Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2009 Hmmm.... er vel det eneste som hjelper å ha tømt huset for snop! Snart påske.... er nok ikke realistisk å saste på dette før påsken er over... men da, da er det kjøpestopp! Ananas er jo godt ja.... må kjøpe det i morgen...
MinnieMe Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Har et enormt søtbehov jeg også.. og av og til bare gir jeg etter for det, men av og til går det i frukt og smoothies i stedet for! Skrell deg to appelsiner og kos deg, søtsuget blir borte da for min del i allefall. Og smoothies er ufattelig godt, og ikke minst sunt! Kromtabletter hjalp IKKE på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå