Gå til innhold

Hvordan kan en slutte å spise sjokolade????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg lurt lenge på..... spiser ALT for mye søtsaker.

Tenker hver dag at nå skal jeg skjerpe meg å ikke spise sjokolade eller andre søtsaker anten i helgen... men når ungene er i seng så kommer søtsuget snikende....

Eneste som funker her er å ikke ha noe i hus, men da går jeg nesten på veggene!!!

Trenger tips til hva jeg kan bytte ut søtsakene med i ukedagene... Hva koser dere dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare innsett at jeg ikke klarer meg uten sjokolade... Prøver heller å trene litt for å få bort igjen kaloriene...

sikkert ikke det svaret du var ute etter.

Skrevet

Spis et par skikkelige brødskiver med ordentlig pålegg - blir du mett og ikke så godtesjuk :)

Mums litt frukt, nøtter, rosiner, vann med isbiter for eksempel :)

Og selvfølgelig fjern alt snop du har i huset!

Skrevet

Saafremt du ikke ammer,anbealer jeg deg krom tabletter..litt dyre,men hjelper virkelig mot soetsuget!

Skrevet

Det går ikke.... Sorry...

Skrevet

Hehe... Liker ikke å trene..... men går endel tur da...

Vekta er jeg fornøyd med, så den er ikke motiverer ikke til godtslutt! Har født to barn i løpet av de siste 2 åra og vekta viser minus 6 kg iforhold til før første graviditet....

Skrevet

Ammer.... men har prøvd det før... funket ikke på meg!

Skrevet

Jeg har null snop i huset, men spiser heller kvelds når dette kveldsuget kommer... og /eller ananas. Elsker ananas. Mmmmm...

Skrevet

Hmmm.... er vel det eneste som hjelper å ha tømt huset for snop! Snart påske.... er nok ikke realistisk å saste på dette før påsken er over... men da, da er det kjøpestopp!

Ananas er jo godt ja.... må kjøpe det i morgen...

Skrevet

Har et enormt søtbehov jeg også.. og av og til bare gir jeg etter for det, men av og til går det i frukt og smoothies i stedet for! Skrell deg to appelsiner og kos deg, søtsuget blir borte da for min del i allefall. Og smoothies er ufattelig godt, og ikke minst sunt! :)

Kromtabletter hjalp IKKE på meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...