ringading Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har ikke kommet igang, og satser alt på å få mine tre permisjonsuker før ungen kommer. Så kanskje poden kan få et sted å sove, bli skiftet på, og gjerne et sted å ha klærne sine (når han får klær..)
Lilletrille med to jenter Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hei! Har ei tulle på 1 1\2 fra før, så har jo egentlig mye på plass allerede. Men nesten alt er vell i hus nå utenom vugga som den lille skal sove i starten. Har lite klær klar siden vi ikke vet kjønn, så det får komme litt etterhvert. Satser på å sette ting klart og kose meg med den delen når permisjonen starter om en uke:)
Peders mamma Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Har det meste klart, er 35+5 idag og kjenner at det er jeg veldig gla for at jeg har og. Orker ikke så veldig mye om dagen Kos deg med redebygging:))) Kjempe kos å gjøre klart til lillegulle:)
ringading Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Vi har ei lita på 3 fra før, men alt babystæsjet hennes er forduftet og fordelt på venner med yngre barn.. Tenker jeg får være ekstremt effektiv de første dagene i permisjonen, for så å slappe av og nyte hjemmetilværelsen etter det. Utrolig koselig og dulle med redebygginga, men jeg må innrømme at jeg er litt misunnelig på dere som er ferdige da:)
Mizz-Lene Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Er i uke 37+2 og har vel det meste klart nå. Har to fra før og minste er 20 mnd, så mye ligger til rette. Har idag pakket bagen til den minste og min egen i tilfelle vi må reise fort. Har en times kjøretur til sykehuset. Tror jeg hadde vært stressa hvis ikke det meste var klart nå. Fødte 9 dager før termin sist.. Det går fort dit!! De er rimelig uforutsigbare..
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Har alt klart, er 36 +1 idag! Går i permisjon på fredag, men har to på jobben som har gått i permisjon på fredager og født den påfølgende uka, så her satser jeg ikke på noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå