Gå til innhold

Hva har dere på dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite å finne på her;o)

Jeg har hvit hettejakke, mørkeblå olabukse + knæsj turkise sokker:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rosa velour kosebukse, svart t-skjorte og undertøy...

Skrevet

sort/grå stripete sokker. Brun joggebukse. Grå genser. Dasse hjemme klær ;)

Fikser ikke å ha på meg olabukse hjemme. grøss..

Skrevet

jeg har på meg en joggebukse, og sambo sin t-shirt. og en svær hotpants. hadde jeg ikke hatt så mange vinduer i stuen hadde jeg sittet naken. klær er fryktelig irriterende for tiden. (er fødeklar). he he

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hjemmestrikka loffere, leggvarmere, tights, grå genser.....

Skrevet

Svart joggebukse, brun hettegenser med lyserosa puma merke på brystet, sjokk rosa tynne ullesokker, håret i hestehale og null sminke.

Skrevet

Svart bukse, svarte sokker, lilla topp med 3/4 arm for å være detaljert hehe..:-p

Skrevet

Jeans, grå Kiss t-skjorte fra 70-tallet (lekker arvegods;-)) og en sort cardigan.

Skrevet

He, he..grå tights, en grå, lang singlet, grønne sokker og en knall rød strikkejakke.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Dongeribukse, grønne tjukkesokker og oransje singlet,hehe=)

Skrevet

Hvit skjorte, sort dressbukse og sorte sokker. Har hatt gjester og ikke orket skifte.

Skrevet

Svart lang skjorte, svarte tights og lyseblå crocs. ;)

Skrevet

Svart joggebukse og grå og hvit genser..barbent:)

Skrevet

Baggy dongeribukse, grå t skjorte m smileyfjes og knallgule sokker:)

Skrevet

Lysegule ankelstrømper og en sort kjoletunika. Og en sort truse. Litt eggklekkingsmerter, så måtte ha noe behagelig;p

Skrevet

Dette var jo et av de mer brukbare innleggene for oss gravide eller ferske foreldre... hehe...

Anbefaller at vi i stedet for å bruke tiden på å fortelle andre hva vi har på oss i kveld (hvem bryr seg egentlig?), heller kler av oss, legger oss i senga (eller en annen behagelig plass) og roper på gubben :)

Skrevet

svart joggebukse,svart singlett,rød t-shirt :) og unten sminke .. orker ikke stelle meg ..

Skrevet

Haha! Jeg har på meg pysj! Mørk blå, med masse nasse nøffer på! i flanell, hihi. Hello kitty sokker, og mensen truse =(

Er hjemme alene, har dusja, og er knallsvart rundt øynene, gidda ikke å ta av sminken etter dusjen. Hihi =)

Skrevet

Baggy jeans, svarte sokker, grå topp og lilla fleecejakke...

Skrevet

Brun velour kosedress

Rød singlet

Grå sokker

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...