Gå til innhold

Spørsmål!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Er det mange av dere som er dårlige i magen? Med diare osv?

Jeg er veldig dårlig, (liker ikke helt å snakke om det men må bare høre med dere)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det helt omvendt. Har virkelig slitt med knallhard mage. Utrolig irriterendes. Men kaaaanskje den har gitt seg i dag. Rasende festlig når magen er så frekk at den gir meg innvendige hemmorider allerede før jeg er 10 uker på vei. -Jeg liker selvsagt heller ikke å snakke om slikt,men greit å høre at man ikke sliter helt alene ;)

Gjest lillemamsi
Skrevet

jeg er også heller hard i magen....plagsomt !

kan jo hende du har omgangsyke ?

 

Skrevet

Jeg har hatt diare.... magen forandrer seg pga hormoner, tror begge deler er nesten like vanlig :)

Skrevet

var løs i magen i begyndelsen, men etterhvert gikk det litt mer tregere.

Drikk mye rent vatn:):)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter=) Jeg er veldig flink om jeg kan si det selv til å drikke mye vann. Det er nesten det eneste jeg drikker om dagen og det smaker godt!? hehe. Som dere ser på klokka så er jeg igjen oppe. Greier ikke holde noe nede eller oppe så dette er ikke veldig gøy. Får bare tenke at dette går over og at det kommer noe godt ut av det, Jeg skal 0på 1. svangerskaps konrtoll i morgen så kan ta det opp med legen da=) Gleder meg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...