Gå til innhold

noen som har bakt kake på bestilling?? pris??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tatt på meg å bake ei bamsekake (sjokoladekake som pyntes med smørkrem) til en barnedåp neste helg...

og vet ikke helt hva jeg skal ta for jobben....

tenker at jeg må få dekket utgiftene + litt til...

men er det noen som vet om det er "vanlige" priser på sånt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet hva konditorie tar for slikt. vi tar 300 for en sjokoladekake som er 16 biter. det er vanlig sjokoladekake. en bløtkake med sjokoladekrem til 18 personer tar vi 375 for om jeg husker rett

Skrevet

ok..

hmm.... dette blir jo sjokoladekake i langpannestørrelse....

så er ganske stor da..

Skrevet

Er det for noen du kjenner?

Skrevet

kjenner de litt... jeg jobber på en SFO, og dette er en mor der som skal ha dåp for sitt nyeste familiemedlem..

så synes liksom ikke det er en vanlig vennetjeneste heller.. hun så noen bilder av noen kaker jeg har laget til mine barns bursdager og en nevø sin dåp... og lurte på om jeg tok bestillinger.. og jeg måtte bare si hva jeg skulle ha for det...

Skrevet

200 kr + ingredienser kanskje?

Skrevet

ja jeg får høre litt med henne kanskje.. om hun synes det høres greit ut...

Skrevet

Om man skal ta mer enn det, blir det vel egentlig fort billigere å bestille hos bakeren.

Skrevet

ja... jeg foreslo 200 kr jeg... for hele jobben..

så får vi se.. jeg synes jo det er gøy å lage sånt.. men nå ble det egentlig litt dårlig tid til helga.. men skal få det til om de ikke må hente den veldig tidlig på lørdag... for har ikke tid til å pynte før lørdag formiddag.. men skrev det til henne også.. så da får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...