Nathalie'i'magen Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 `Hadde vært høre fra dere som også bor her...
justme1 Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Ser du hadde SA i februar. Jeg hadde MA i oktober. Er det første barnet dere prøver på?
Nathalie'i'magen Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Det er det første ja! Dere og?
*nr4isommer* Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg er 25 år fra Bergen. Har en gutt som blir 2 i april og en jente som blir 1 i mai:-) håper det klaffer for oss i 3 pp så vi får 07-08 og 09 barn:-) Vil gjerne slå følge på veien har ikke noen venner med barn verken meg eller faren til barnet. Du heter vel tilfeldigvis ikke Ine?
Nathalie'i'magen Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2009 Jeg heter ikke Ine nei Hadde vært koselig å slå følge! Når har du IKM? Jeg er i min 2pp etter SA i februar..
*nr4isommer* Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Skulle hatt el denne helgen. Men har ikke vært noe på testene. Var nesten like sterk som kontrollstreken i går, men når jeg tok en ny litt senere på dagen var det IKKE det lengre. så vet ikke helt. Er redd jeg pluttselig er uregelmessig. Vil jo ha desember 09 baby. Når har du ikm? Hvor gammel er du? Huff SA må være fryktelig, men bra dere prøver fort igjen...
Nathalie'i'magen Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2009 Er 24 år.. SA var fælt, men for meg var det ikke noe annet å gjøre enn å prøve igjen! Det er jo noe som kan skje, og det var grusomt når det skjedde, men nå går det mye bedre! Sist var det ikke planlagt, så vi er bare helt i starten av "bevisst" prøving! Ble så innstilt på å få en liten en når jeg var gravid, at nå har vi kjempelyst på en HAr IKM 29.03, dvs neste søndag... Blir en lang uke! Føler meg gravid, men er redd det bare er innbillning eller noe! blir spennende å se! Du er tøff som klarer 2 små på en gang, mens du prøver på en tredje...
*nr4isommer* Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Når du har posetiv el test når har dere sex da? Er jo kjempebra dere prøver igjen... er jo sååå spennende å gå gravid og såååå mye glede når de kommer ut... Vi klarer nesten ikke vente på at det skal bli en til vi;-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 EG E FRA BERGEN!:) 28 år og på vei til ivf...endelig..hvor gamle er dere og hvilke bydel holder dere til?:)jeg bor i fyllingsdalen...
Nathalie'i'magen Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2009 Vi hadde sex hver dag i sikkert en uke før EL, og frem til en dag etter EL. Tror kanskje vi burde fortsatt en dag eller to til, men vi fikk ikke mulighet! Jeg er 24, bor ved Fana.. Når har du IKM tingtartid?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 #12 Skrevet 23. mars 2009 er litt usikker på når ikm er denne gangen pga jeg tror el var forsinket denne pp..er ihvertfall på cd 24 og idag har jeg hatt mase murringer og det kom lyse rødt blod i dag?????? litt bare....mulig tr er før tiden.bare ser det an...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 er litt usikker på når ikm er denne gangen pga jeg tror el var forsinket denne pp..er ihvertfall på cd 24 og idag har jeg hatt mase murringer og det kom lyse rødt blod i dag?????? litt bare....mulig tr er før tiden.bare ser det an...
Frk Marge Skrevet 24. mars 2009 #14 Skrevet 24. mars 2009 ikke helt enda... men jobber med saken... flytter til bergen i løpet av sommeren.... fant meg en kjekk bergenser selvfølgelig på tross av at jeg bor midt inni tjukkeste telemark gleder meg villt til å flytte. begynner å studere igjen til høsten og håper på en liten en etterhvert. er i 7 pp nå faktisk, så vi har prøvd en stund, men siden vi ikke bor sammen enda, så har det jo nødvendigvis blitt litt halvhjertet... eller periodevis i allefall lol håper på at oddsen økes en del når vi fktisk bor sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå