Mamma til 1 liten og 1 stor Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Heisann, jeg har 14 dager igjen til termin, men er en av de heldige som har få plager, og føler dermed at det fortsatt er veldig godt å bevege på meg en del. Går en times tur i skogen hver dag, enten på beina eller på ski (langrenn). Er selvsagt *svært* forsiktig i nedoverbakker (ploger som en gammel tante - hihi :-) ), og passer på at jeg ikke har for høy puls og lytter ellers til kroppen. Er det flere som fortsatt er aktive? Hilsen
heleneogde2gutta Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 oj! så flink og heldig du har vært! det imponerer meg! tok min siste skitur i uke 35 eller no´ ( og den var ikke en time lang altså) og etter det har det bare vært lette korte gåturer. har så sykt nedpress at jeg synes det er litt ubehaglig. siste trimester svømte jeg litt, det var deilig, men slimproppen gikk for mange uker siden og da ble det slutt på det også... vær glad for at du er så aktiv, det er en kjempefordel inn i fødsel og barsel! i dag skal jeg ut og gå i den flotte sola! ikke fort og ikke langt, men alt hjelper!
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Jepp, jeg trener. 20 dager til termin. kan ikke gå langeturer eller på ski pga. bekken, men trener med vekter og sykler (inne) .Og prøver å svømme 1 gang i uka. Dette skal jeg fortsette med til riene setter igang:-)
Vestlandsspire Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 SÅ heldige dere er!! Eg trente først fotball frem til uke 13-14, så spinning etter det, men så i begynnelsen av januar så tryna eg på isen, og fikk noe som fysioen beskriver som en sprikke i en av skivene i korsryggen, og må holde meg i ro :/ KJEMPEKJIIIPT, særlig fordi eg har vært i så fin form dette svangerskapet i forhold til sist! Prøver å gå noen turer da, men merker det godt i ryggen dessverre. Svømming har vi ikke her, må kjøre i over en time, så det er jo dritt... Håper ikke smertene i ryggen fortsetter når babyen er ute!!
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Trener å trener.. Holder meg i aktivitet ja;) - Stavgang (30 min - går litt fortere da pluss at man trener hjertet og lunger) - Sykler rolige turer.. (30 dager til termin, og det fungerer stadig kjempebra!!) - Går litt på ski (søndagstur..) Synes det går bra, er mitt andre sv.skap.. Har ei datter på 3 år som også er med på å holde meg i aktivitet... ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå