fru H Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Sendte inn papirene på fødselspermisjon for godt og vel to mnd siden, nå skal jeg ut i permisjon førstkommende lørdag, og jeg har enda ikke hørt noe fra NAV. Er det meningen, eller skal man få en tilbakemelding av de på et eller annet tidspunkt?? Husker ikke dette fra siste gang.
Angelstar Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Skal få brev i posten at permisjonen har blitt innvilget, ta å ring i morgen og hør, har jo vært mye tull med nav den siste tiden nå.
megh Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 lurer selv jeg, sendte inn mine papirer i slutten av februar, begynner permisjon om en uke, og har ikke hørt noe.. kanskje jeg ringer jeg også..
Gjest leelu25 - ks 26.mars :) Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Jeg søkte i desember, gikk ut i permisjon i begynnelsen av mars og har ENDA ikke fått brev. har ringt sikkert 2 ganger og fått bekreftet på telefon at alt er OK og innvilget, men at det skal være så inn i granskaugen vanskelig å sende det bekreftelsesbrevet er helt utrolig!!
chill+enda en til Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg søkte i nov/des, begynte permisjonen 1.februar, og fikk svaret fra nav nå den 18.mars. (Arbeidsgiver betaler min lønn, så de får tilbakebetalt fra nav.)
Sussi_med_nr.2 Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Jeg går ut i permisjon neste helg, og har enda ikke fått noe brev. Jeg vet at de har behandlet søknaden, for jeg gikk innom å spurte. Vil anbefale deg å gå innom eller ringe å følge opp for å være sikker på at den blir behandlet å at du da får penger i rett tid.
Fru Hansen med frøet Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Jeg søkte for to måneder siden, fikk svar for to uker siden, og gikk ut i permisjon forrige uke:)! Så kan ikke klage på NAV her i hvertfall:)! Bor i Oslo.
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Her jeg bor får vi ikke noe svar før etter at ungen er født. Hun sa at alt var i orden og at utbetalingen går fra den dagen jeg går ut i perm, men at jeg ikke får noe brev før etter fødsel, for da vet de jo nå permisjonen slutter osv...
bebis*i*magen Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 ?????? Vet når permisjonen slutter?? Permisjonen starter vel uansett tre uker før ul termin, og antall uker i perm. blir vel det samme uansett når barnet blir født??? UTROLIG oppgitt over Nav selv, men siden jobben forskutterer gidder jeg ikke involvere meg i TREG saksbehandling. Nav skal innen tre uker etter at søknad er levert sende et skriftlig brev, hvor de gir beskjed om at søknad er mottatt og forventet saksbehandlingstid. Har ikke mottatt dette ennå!!!! Enda det er gått syv uker.....
lego Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 Jeg sendte søknaden min i slutten av januar og fikk svar i slutten av uka som var, gikk ut i permisjon nå i helgen. Trodde ikke jeg skulle få svar før etter fødsel jeg...
skorpio9 Skrevet 23. mars 2009 #11 Skrevet 23. mars 2009 Jeg fikk svar om innvilget søknad etter 3 uker bare....
lego Skrevet 23. mars 2009 #12 Skrevet 23. mars 2009 Hvis du føder før termin så blir permisjonen din kortere, etter hvor mange dager før du føder. "15 stønadsdager er forbeholdt før fødsel, det vil si at permisjonstiden blir forkortet dersom barnet blir født før termin." Står i brevet jeg fikk fra nav ang perm.
såpebobledama Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 Jeg fikk beskjed om å søke i februar. Skal begynne i permisjon 6.april. HAr enda ikke blitt behandlet sa de
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 23. mars 2009 #14 Skrevet 23. mars 2009 Jeg fikk papirene fra NAV 2-3 dager etter at jeg var gått ut i permisjon. Brevet var datert over en uke i forveien da, men... Jeg sendte inn halvannen måned før permisjonsstart, og bor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå