Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 går nå på yasmin og vil over til clerazette igjen.blir så sur på yasmin:) kan jeg bare begynne rett på cleracette?ble gravid på dem,men tok dem ikke på samme tidspunkt.tror dere jeg ikke blir gravid da,vis jeg tar dem på samme tidspunkt?likte dem godt for jeg slapp det måntlige av dem:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Har du yasmin med 21 piller på hvert brett skal du begynne med cerazette dagen etter at du har tatt den siste pillen med yasmin. Om du har yasmin der det er 28 piller på hvert brett, skal du begynne med cerazette dagen etter at du har tatt pille nr. 21 med yasmin. Skjønner? Det er veldig liten sannsynlighet for å bli gravid om du går på cerazette, men du må være litt mer nøyaktig i forhold til tidspunktet du tar de på i forhold til andre p-piller.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Hvis du er mer enn-12 timer for sent ute med å ta en tablett kan sikkerheten til Cerazette være redusert. Så velg deg ett tidspunkt på dagen der du husker på å ta den:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 har nettopp blitt ferdig md ett 28 brett,så da må jeg begynne om 21 dager på clerazette da?dumt,mensen en gang til først da.da er det vel lurt at jeg tar dem akkurat til samme tidspunkt da:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 takk for hjelpa.trengte virkelig å vite dette ja.viste ikke dette nei:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Ja, det stemmer:) Litt kjedelig at du akkurat var ferdig med brette da......
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 takk,det var snilt med fine svar og kunnskap av deg:) ja det var kjempesurt,men men,sånn er det og ikke har peiling,hehe.trodde jeg kunne begynne nå etter sukkerkulene på slutten.at jeg liksom ikke blandet dem liksom.men da er det vel større sjanse og bli gravid ja.får bytte om 3 uker da ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå