Gå til innhold

Sjekk detta huset......link

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint å se på, men hadde fått noia av å bo der. Så store vindusflater at jeg hadde følt jeg var på utstilling selv om det lå øde til. Og om det lå øde til hadde jeg fått angst av å se ut, redd for å se dyr og ant ulumskheter. Men sikkert fint å se på likevel....

Skrevet

holy crap, det er vårt drømmehus....... !

MEN, skikkelig overpriset da. Og beliggenheten var jo ikke helt optimal

Skrevet

Beliggenheter er jo bedriten da. Huset er ikke pent utenifra syns jeg.. hehe... har sett det huset på Jessheim men er ikke imponert med tanke på beliggenhet og fasade.. hehe men hver sin smak...

Har liggi ute for salg leeeenge..

Inni er det kult da....

Bor du i nærheten eller? Siden du kikker på hus der hehe..

Skrevet

Er ikke glad nok i å pusse vinduer jeg.

Hadde fått litt hetta av å ha vinduer til gulvet på soverommet..... Er litt for ofte hjemme alene om natten til å like det:-)

Skrevet

12,5mill for og ha sofaen på kjøkkenet?? NEI takk...hehe

Skrevet

For et fantastisk hus! Vinduene er ikkenoe problem for meg! Mangler bare lottomillionene og lysten til å flyte til Jessheim..

Skrevet

liker funkis, men dette huset var designa i stykker, synes jeg!! kjøkkenet og badet var ikke pent!!

men enig med dere i dette med vindusflater, ville kanskje blitt litt husredd av de..

hadde vell aldri heller betalt for husrom i jessheim!!

Skrevet

Det var nydelig, men ikke spesielt hjemmekoselig:o) Kjøkkenet og badet var stilig, men jeg lurer på hvor ventilatoren er?

Skrevet

Det var ett lite hus. Du kan sikkert kjøpe ett tilsvarende hus på Jessheim til 2-3 mill. Bruke 1/2-1 mill på oppussing, og voila!!!

Skrevet

Det koster mange millioner å oppgradere til den standarden der. Bare vasken og blandebatteriet koster sikkert minst 15 000. 500 000 kommer man ikke langt med i disse dager:o)

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å bodd sånn. Det er stilig og gjør seg godt på bilder, men det ville for min del aldri kunne bli et "hjem" liksom...

Men jeg skulle gjerne hatt det som feriehus i Syden;)

Skrevet

Hadde blitt paranoid av å bodd der, hadde følt meg beglodd konstant:)

Det er et stort funkishus her hvor jeg bor, jeg har av og til gått tur med ei venninne på kvelden forbi det huset.. og du kan jo se alt de gjør inne, er som å være på utstilling. Sitter noen å spiser, ser du jo alt.. vi gikk forbi en gang og der gikk det plutselig en kvinne i undertøyet ned trappa, kjempesynlig for alle..

Fatter ikke at noen orker bo sånn.

Gjest Tale30
Skrevet

Utrolig imponerende hus! Men som samboeren min sa, hadde vi tatt med en ting med affeksjonsverdi, for eksempel julekalenderen som mamma sydde til meg når jeg var liten, så hadde det aldri passet inn der.

Skrevet

Flott hus. Men skulle jeg brukt 12mill. Så ville jeg hatt ett større. Men ser noen har skrevet ang. blandebatteriet. De inkl. innredningen er ikke så dyre, har dem selv. Kan få mye flott til rimeligere pris. Men for all del huset var flott. Problemmet mitt er at tviler på at jeg noen gang har 12mill. He he.

Skrevet

Vask+blandebatteriet koster minst 15 000 skrev jeg;o) HTHkjøkken og benkeplate i granitt er ikke akkurat billig. Samt minst 100 000 i hvitevarer.

Skrevet

Fint hus, men 12.5 mill for å bo på Jessheim... ? I think not..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...