Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 ..med forskjellig størrelse?? Puppene mine har blitt forskjellige etter amming! Hjelp! Den ene er liksom lenger ned enn den andre... Synes heldigvis ikke når jeg har på BH, men huffameg, når jeg IKKE har den på... Noe jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Man forventer vel ikke at puppene skal være likedann hele livet,- graviditet eller ikke, amming eller ikke?? Alle får hengepupper og annen størrelse på puppene flere ganger i løpet av livet.....Og jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal ha tenåringspupper?Ser ofte malplassert ut på en kropp som ellers viser tegn på å ha levd litt flere år enn 15...?? Det går vel litt på harmoni og balanse mellom puppe rog kropp?? En radmager person, naturlig eller unaturlig, tar seg best ut med små pupper,- slappe elle struttendem-avhenger av alderen og om perosnen trener eller ikke...En litt overvektig kvinne har gjerne slappere pupper, ikke nødvendigvis store, men de er som regel litt "Hengende"..... har man fått barn så preges ofte ogås resten av kroppen av det,- og om puppene da ser ut osm om de nettop har kommet, så blir det nesten litt rart..... Og i og med at problemet ikke synes med BH på,- så er det da ikke noe du går og viser hele verden alikevel?? Men humøret ditt og hvordan du behandler andre mennesker, DET synes, og er lett og gjør enoe med... Synes alle sammen bør begynne å tenke litt mindre på utseende og litt mer på barna man faktisk har fått og hva ELLERS man er HELDIG med..... Man kan selvsagt bry seg om å ta seg best mulig ut med det utgangspunkt man har, trenger ikke labbe rundt som en dass, men aksepter deg selv, gjør det beste ut av det og bekymre deg for litt VIKTIGE ting istedet...Da får man det så mye bedre med seg selv, og er den beste kur mot hengemage, stygge pupper og ridebukselår...Tro du meg...Er ikke gjort over natta, men man må bare begynne en dag:o) Så lenge jeg er i form, spiser passe sundt så får kroppen se ut som den vil,- og etter litt jobbing med å endre holdning til hva som er viktig her i livet har jeg fått mer energi, blitt penere (i følge feedback fra andre) og gått ned 5 kilo..UTEN å stresse for det. (hadde nok hatt godt av en 5-7 kilo til, men igjen,- fokus på det som er VIKTIG).Og mine små pupper passer pga dette ENDA bedre til min kropp nå.... Håper du også en dag "Opplever" lyset som jeg gjorde noen måneder etter 2.mann var født..Plutselig oppdaget jeg KROPPEN min...Hvor sterk den er, hva den klarer osv...Jeg nyter livet, har begynt å ELSKE å trene (før følte jeg at jeg måtte.... nå bare nyter jeg følelesen av å kjenne at den jobber hardt og GREIER det,- og at den kommer seg raskt etterpå) og så lenge hovedmåltidene er sunne så unner jeg med noe godt når jeg føler for det.....Og mine bekymringer gjelder nå barna mine og hvordan skape et best mulig liv og fremtid for de,- samt at jeg har fått tid til å jobbe med å "gjøre verden til et bedre sted"....Istedet for å stå og se meg i speilet og deppe ove rat høyrepuppener SYNLIG større en venster, at strekkmerkene LYSER mot meg osv.... Tenk positiv,- SÅ enkelt er det,- og så vanskelig...Men PRØV )
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Anonym 20:51. Du prøver kanskje å fortelle HI at det hun kan gjøre er å få et bedre forhold til kroppen sin, styrke selvbildet sitt osv. Men måten du gjør det på reagerer jeg faktisk på. Svaret ditt har lite med hennes spørsmål å gjøre. Du nærmest beskylder henne for å ikke tenke nok på barna sine bare fordi hun tenker på puppene sine. Hva er forresten tenåringspupper?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Det er nå alt man skal tolke også da....Men joda, av egne erfaring og av å se på venner rundt meg, så KAN besettelse av egen kropp fort gå utover barna.....Faktsik...Men var ikke det jeg ville frem til her..... Å si "Tenk positivt" er ikke alltid nok,- man må komme med eksempler..Enkle eksempler,- eksempler på noe som ligger en nært,- som faktisk ER viktigere enn puppene eller andre kroppsdeler.... For når man står midt oppi det så er det fort gjort og miste fokuset..Det er ikke gjort over natta å "tenke positivt, og man må begynne det små..Så hva er vel mer nærtligende enn å prøve å tenke på BARNA når man står foran speilet og gråter over puppene...Prøve å flytt fokus over på HVA kan jeg gjøre for at barna mine skal få gode minner for livet, bli trygge på seg selv osv....istedet for å gråte over disse puppene?? Det betyr ikke at HI kke tenker nok på barna sine, det er bar for å "starte med det enkle",-for å si det sånn:o) Man begynner ikke en "ny tankelivsstil" med å fundere på hva man kan gjøre for å redde alle barn fanget i prostitusjon,- man må ta små steg, også jobber man seg frem til en tankegang man trives med, som er sunn og som gjør at du får det bedre med deg selv og andre får det bedre med deg.....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har tre barn, og de er selvfølgelig i hovedfokus. Har et helt greit selvbilde, men skulle gjerne sett at puppene mine hadde samme størrelse! Spiser sunt og trener innimellom, men det er jo ikke det som er poenget da. Det er bare en liten bagatell i forhold til hva slags plager mange andre har, jeg vet det, men for MIN del skulle jeg gjerne hatt like store pupper, hengete eller ikke! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå