Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Har en del føflekker.. Da jeg gikk gravid var det spesiellt 1 føflekk (utstående) som forhøyet seg ytterligere, og ble litt mer ruglete på toppen.. Viste den selvfølgelig til fastlegen da jeg var på kontroll, og han sa at den ikke så farlig ut og at det var vanlig at føflekker forandret seg som følge av graviditeten.. Jeg ville gjerne fjerne den der og da, men siden han mente den var ufarlig ville han vente til jeg hadde født, om jeg absolutt ville fjerne den.. Nå har det gått ca 1 år siden jeg fødte, og jeg har ikke fått fjernet den.. Og nå går jeg bare å tenker på om legen min har tatt feil og at det er kreft i den alikevel (Har skikkelig legeskrekk, derfor jeg ikke har vært der etter svangerskapet.. da måtte jeg jo..) Har bestemt meg for at jeg SKAL ringe imorgen å bestille time.. Men, trenger noen beroligende ord.. Huff.. Vil ikke ha kreft.. Prøver å berolige meg med at den tross alt har vært "stygg" i over et år nå, og om det hadde vært noe alvorlig ville jeg vel ha merka det nå? Har blitt helt tullete etter at jeg ble mamma.. Er livredd for å dø fra ungen min.. Måtte bare får dette ut.. Har det ikke så greit nå
blond Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Mest sannsynlig er det ikke kreft i den. Klør den eller blør den?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Nei, verken klør eller blør.. Er bare usannsynlig stygg.. Var som en vanlig "vorte-føflekk" før graviditeten, og mens jeg var gravid vokste den mer utover, og ble mer ruglete på toppen.. Den er helt myk og ta på.. Skikkelig stygg.. Har mange føflekker, men denne er som sagt "one of a kind"..Har ikke forandret seg (som jeg kan se) noe etter at jeg viste den til legen for ca 1 år siden.. Slo meg egentlig til ro med det legen sa da, er nå i det siste jeg har begynt å tenke på dette igjen.. Og nå har jeg bestemt meg for at jeg bare må til legen, uansett hvor stor legeskrekk jeg har.. Orker ikke gå å ha dette surrende oppi hodet hele tiden.. Blir jo helt gal... Jeg er som sagt så utrolig redd for å dø fra ungen min.. Derfor jeg også trosser legeskrekken og bestiller time.. Da får jeg ihvertfall riktig behandling om det skulle være så ille.. (Ja, her tar vi sorgene på forskudd)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Ekkelt. Mine føflekker vokste også under sv.skapene - da særlig et par slike utstående føflekker. Fastlegen min fjernet dem, fort gjort og så var jeg kvitt dem. Ufarlige, men lite morsomt når de hovnet opp.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Godt å høre.. Får håpe at det bare er å fjerne min også, og at det problemet er ute av verden.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå