Gå til innhold

Når nådde livmora deres navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nådde navlen da jeg var 15 uker.. er ikke det litt tidlig? Er 2.gangs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 16-17 uker

Skrevet

rundt uke 17

Skrevet

Tja..13 uker.Men jeg har to der.

Spørs jo litt hvor lang du er i overkroppen da. noen er lengeropp til navlen enn andre. Se på sf mål da vel, så ser du hva som er innenfor norm.

Skrevet

Hmm, enten har jeg høy navle, eller så er magen mindre enn jeg tror, for jeg er i uke 21 nå og livmortoppen er ca 0,5 cm under navlen når jeg ligger flatt på ryggen med tom blære (og et godt stykke over om morningen med full blære ;-)). Er min fjerde, men føler at magen er litt mindre nå enn med guttene (jente nå), var også første UL jeg har vært på hvor JM ikke har kommentert på forhånd at livmoren var stor, noe som er blitt kommentert hver gang med de andre (ble advart mot at det kunne være to før UL'en startet fordi livmoren lå så høyt).

Skrevet

når jeg var på kontroll i uke 17 var den kommet et lite stykke over navlen..

Skrevet

her var det rundt uke 20. jeg er tredjegangs..

ut ifra SF-målet hos legen og det skjemaet der var det helt på normalen.

Skrevet

Ca uke 20-21, mener jeg. Er 22+6 nå, skal på første kontroll hos jordmor på tirsdag og er spent på hvordan symfysemålet ligger an!!

Skrevet

Hvordan kjenner dere det? jeg prøver liksom å kjenne etter men synes ikke jeg klarer å kjenne hvor det stopper. Er veldig hardt helt nederst, men så blir det mykere oppover mot navlen uten at jeg klarer å kjenne hvor det stopper henne.

Skrevet

Jeg rundet det nå, er uke 23... Men jeg kjenner det ikke selv, så jeg må bare stole på legen, antar jeg.

Skrevet

jeg har ikke vert på noe sånn måling enda, og kjenner det ikke selv.. synes liksom heile magen er like hard.. er i uke 18 nå.. men skal på ordinær ul på tirsdag.. får man vite det der? eller må jeg vente te uke 24 når det er svangerskapskontrol hos jordmor.. ?

Skrevet

var på kontroll idag, er 16+6, her har den nådd navlen.. me jeg klarer ikke å kjenne den selv;)

Skrevet

Hmmm.... mi nådde til naveln i uke 12/13... Va d veldig tidlig da? Va no på svangersapskontroll og d va legen som målte den så regne med d stemme... E over naveln no og kan kjenne den godt, e 14+6 idag, 15 onsdag 25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...